Hei!
Ostin äsken kirpparilta Emma- hyppykiikun ja nyt ongelmaksi muodostui tuo karmikiinnike.. Ajattelin sitä ennen kokeilla kun aletaan poraamaan kattoon reikää..
Mutta miten ihmeessä se toimii??? Osaako joku neuvoa? Siinä on siis sellainen "jousipuristinjuttu". Kaikkien osien ainakin piti olla mukana!
Kiittäen avustanne;) T: Avuton
Apua! Hyppykiikun asennus?
6
3679
Vastaukset
- niistä
"puristimista" kiinni karmien päälle..tosin oven kummallakin puolella pitää olla karmit.
- mimmixi
Tarkoitatko siis listojen päälle tulevat nuo "väkäset"? Hui tuntuu pelottavalta! Mahtaakohan listat kestää.. No koitan ensin itse roikkua vähän:)
Tuo rekkijuttu olikin hyvä muttei meillä kyllä ole sellaista:(
- jos
laittaisit "rekin" oviaukkoon ja ripustat kiikun siihen. Ei tarvii porailla reikiä. Siis sellainen rekki, missä voi vetäää leukoja. Kait tiedät, mitä tarkoitan? Helpoin keino. :o)
- se on meillä
pysynyt.
poika painaa n.10kg ja vielä on toistaiseksi raamit paikallaan :)
- timpuri...
jos kattoon laitat, täytyisi olla kantavissa palkeissa kiinni, ei pelkässä laudassa (tämä siis, jos paneelista tehty katto)..Jos betonia, nou hätä.Eikös silloin propun kanssa kiinni?
Ja jos oven karmeihin, niin myös niiden materiaali kannattaa varmistaa.
Yks tuttu laittoi holvikaareen hyppykiikun ja tumps, lapsi suoraan selälleen lattialle..oli meinaan ihan "paperia" se holvikaari. - Anonyymi
Epäilen et edellä oleva kaveri ei ole timpuri. Termistö hukassa ja kiinnitys tavatkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748