Raitis lauantai tänään.
Lauantai 9.6.2007
18
872
Vastaukset
Ja tänään taas rillataan makkaraa ja juodaan alkoholittomia juomia eli raitis lauantai.
ilmottautuu selvinpäin:)Tuli nukuttua alkuillasta kunnon päikkärit.Nyt on niin pirtsakka olo,että ei meinaa millään malttaa odottaa päivän tuloa jotta pääsis nauttimaan ekasta lomapäivästä.
Ja mikä vielä kiva,kun aion viettää lomani selvinpäin,ei mene lomapäiviä hukkaan kännissä olemisessa tai krapulassa.t pörri- Papio1
Tulisi sade ja ajaisi pihajuottelijat pubeihin ja alakerran parvekekaasuttajan sisälle. Aika omituinen fiilis, kun tulee saunasta ja asunto haisee kuin keskiolutbaari.
Papio1 kirjoitti:
Tulisi sade ja ajaisi pihajuottelijat pubeihin ja alakerran parvekekaasuttajan sisälle. Aika omituinen fiilis, kun tulee saunasta ja asunto haisee kuin keskiolutbaari.
Sais sataa.Eihän tälläsestä helteestä mitä nyt on ollut,ole mitään iloa,kun ei jaksa edes liikkua:)
Mulla ei onneks ole kiusaa noista parveke tupruttelijoista kun asun ekassa kerroksessa.Enpä mä kyllä voi ketään käydä siitä moittimaankaan,kun muistan miten itse aikoinani poltin sisällä.En sitä silloin tajunnut,miten hirveeltä se tupakansavu haisi sellaisesta joka ei polta.
Ei tuo tietysti kivalta tunnu,että sinä joudut kodissasi naapureitten savuja sietämään ja vielä kuuntelemaan känniläisten örveltämistä.
Huuda sille alakerran kaasuttelijalle,että moinen touhu on loputtava:)))Katso mitä tuumaa.t pörri- Papio1
pörri.1 kirjoitti:
Sais sataa.Eihän tälläsestä helteestä mitä nyt on ollut,ole mitään iloa,kun ei jaksa edes liikkua:)
Mulla ei onneks ole kiusaa noista parveke tupruttelijoista kun asun ekassa kerroksessa.Enpä mä kyllä voi ketään käydä siitä moittimaankaan,kun muistan miten itse aikoinani poltin sisällä.En sitä silloin tajunnut,miten hirveeltä se tupakansavu haisi sellaisesta joka ei polta.
Ei tuo tietysti kivalta tunnu,että sinä joudut kodissasi naapureitten savuja sietämään ja vielä kuuntelemaan känniläisten örveltämistä.
Huuda sille alakerran kaasuttelijalle,että moinen touhu on loputtava:)))Katso mitä tuumaa.t pörriTämän asunnon välittäjä kertoi, että tässä talossa on ilmanvaihtosysteemi, joka ei välttämättä ole kesällä hyvä - siis minun kannaltani. Himpun verran liian fiini, kun kerää kaiki karstat tänne ylös.
Odotan kun naapurin mummo & pappa polttaa käämit :) Papio1 kirjoitti:
Se laskee päivällä lumisesta mäestä pulkalla tukka putkella, selvinpäin.
raitis kirjoitti:
Ootko sinä nyt keskellä kesää innostunut talviurheilusta?Älä vaan sano,että meinaat hiihtämistäkin alkaa harrastamaan:)
Kyllä kannattaakin olla selvinpäin.mitähän keksisitkään jos vielä kännissä olisit:)t pörriPapio1 kirjoitti:
Tämän asunnon välittäjä kertoi, että tässä talossa on ilmanvaihtosysteemi, joka ei välttämättä ole kesällä hyvä - siis minun kannaltani. Himpun verran liian fiini, kun kerää kaiki karstat tänne ylös.
Odotan kun naapurin mummo & pappa polttaa käämit :)voisit vähän avittaa siinä käämien palamisessa.Juttelisit heille vähän siihen tyylin,että voi,voi kyllä on kauhiaa toi tollanen ja tarttes varmaan tehdä jotain:)t pörri
pörri.1 kirjoitti:
Ootko sinä nyt keskellä kesää innostunut talviurheilusta?Älä vaan sano,että meinaat hiihtämistäkin alkaa harrastamaan:)
Kyllä kannattaakin olla selvinpäin.mitähän keksisitkään jos vielä kännissä olisit:)t pörriOon aina ollut tällainen urheiluhenkinen mies mutta mäkihyppyä en ole vielä harrastanut ( taitaa olla ainoa laji jota en ole harrastanut ) Joten tuleepahan nyt sekin kokeiltua. Kännissä harrastin polkupyöräilyä, vieläkin on arpi leuassa.
- *Melina49*
Toivottelen sulle oikein mukavaa lomaa!
Meitsin loma alkaa vasta heinäkuun puolessa välissä. Usko tai älä, olen tehnyt elämäntaparempan ja vähentänyt alkon käytön minimiin. Se 50 sen aikaan sai, kun miehen kanssa yhteisiä 100 vuotisjuhlia vietettiin (ja olo oli huono risteilyn jälkeen)
Tais tulla kiintiö täyteen!
Lopettanut en ole kokonaan, mutta vähentänyt todella todella paljon.
p.s. toivottavasti viestini saa jäädä palstalle,olen ymmärtänyt Pörrin kaikille hyvää tarkoittavan, siksi hänelle henk.koht. viesti. - Papio1
pörri.1 kirjoitti:
voisit vähän avittaa siinä käämien palamisessa.Juttelisit heille vähän siihen tyylin,että voi,voi kyllä on kauhiaa toi tollanen ja tarttes varmaan tehdä jotain:)t pörri
Se juttelu & muu viestinkulku toimii kyllä ilman minuakin :)
- Oskari2
raitis kirjoitti:
Oletko unohtanut, että Sinulla ei ole enää kovin paljon tukkaa, koska kävit parturissa?
Voihan se nykytukkakin vielä mennä jonkinlaiselle putkelle, mutta se vaatisi liukkaita mäkiä.
Mistä Sinä sellaisen tähän hätään teet, kun lämpöäkin on jo yli hellelukeman?
Muuten aikaisemmassa elämässä ei tarvinnut edes liukaita mäkiä, kun kaatuili muutenkin aika vauhdikkaasti.
Näillä keleillä kannattaa juoda runsaasti. Ei kuitenkaan alkoholipitoisia, vaan vesikin on hyvää, kunhan se on kunnon kaivovettä. - Simo
raitis kirjoitti:
Oon aina ollut tällainen urheiluhenkinen mies mutta mäkihyppyä en ole vielä harrastanut ( taitaa olla ainoa laji jota en ole harrastanut ) Joten tuleepahan nyt sekin kokeiltua. Kännissä harrastin polkupyöräilyä, vieläkin on arpi leuassa.
Raitista päivää.minä olen joskus aikoinaan kokellut hiihtämistä kovassa kännissä .Siitä ei tullut mitään.
Oskari2 kirjoitti:
Oletko unohtanut, että Sinulla ei ole enää kovin paljon tukkaa, koska kävit parturissa?
Voihan se nykytukkakin vielä mennä jonkinlaiselle putkelle, mutta se vaatisi liukkaita mäkiä.
Muuten aikaisemmassa elämässä ei tarvinnut edes liukaita mäkiä, kun kaatuili muutenkin aika vauhdikkaasti.
Näillä keleillä kannattaa juoda runsaasti. Ei kuitenkaan alkoholipitoisia, vaan vesikin on hyvää, kunhan se on kunnon kaivovettä.monipuolinen mies toi meidän sheriffi.Hänellä tuntuu luonnistuvan laji kun laji:)Ootko Oskari samaa mieltä kanssani?t pörri
Oskari2 kirjoitti:
Näillä keleillä kannattaa juoda runsaasti. Ei kuitenkaan alkoholipitoisia, vaan vesikin on hyvää, kunhan se on kunnon kaivovettä.Innokaat ovat rakentaneet sellaisen mäen pariksi päivää tänne, lumitykillä lunta mäkeen jne. tulee sinne joku ministerikin katsomaan. just tervasin sukset ja kohta lähen venyttelemään, ainiin, raittiina olen ja huomenta kaikille!!
- Oskari2
pörri.1 kirjoitti:
monipuolinen mies toi meidän sheriffi.Hänellä tuntuu luonnistuvan laji kun laji:)Ootko Oskari samaa mieltä kanssani?t pörri
Se on taitava mies nautiskelemaan elämästä.
Oletko huomannut, että toivottelee huomentakin vasta siinä vaiheessa, kun hartaimmat jo valmistelevat iltarukouksen lukemista?
Pitää lähteä rillaamaan, kuten eräs yhteinen ystävämme asian hienosti ilmaisisi.
Auto on todella kuuma, mutta jotenkin pärjää, kun laittaa ilmastoinnin päälle, eli aukaisee pari ikkunaa.
Kyllä se on hienoa katella aurinkoista aamua kirkkaansilmin, kun eilen en ottanut, niin ei tänäänkään oteta.
- Cettuz!
vieläkin päätä ja kehoa jonkin varran, nyt otin päänsärkylääkkeen harvoin otan.
Kaikki johtuu siitä kun poltin itseni rannalla.
En montaa tuntia krillannut itseäni, äkkiä nappas aurinko kiinne mahtaakohan johtua kovasta UV- säteilystä.
Kaikesta huolimatta Raittiina.
juodaan mutta virvoitusjuomia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144