luusereita

luusereita

horoskooppimerkeiltä skorpioni ja leijona omaa samaja piirteitä: valehtelu,itserakkaus,manipulointi,kostonhalu,kylmiä... mutta raukat,ei tiedä taistelevansa tuulimyllyjä vastaan... eihän niintä voita! ei selviydy voittajina,valitan...

7

1723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kuitenkin

itse skorpparina olen, varsinkin ystävyyssuhteissa, lähes liiankin epäitsekäs, paitsi kun on pakko. Itsestäni saattaa saada kylmän vaikutelman vaikka en haluaisi, mutta tämä monien mielestä johtuu siitä että haluan sanoa suoraan omat mielipiteeni. Joskus suoraansanomiseni saattaa valitettavasti lipsahtaa koppavuudeksi, mutta kylmä en halua olla en missään nimessä!! Valehdella osaan mutta tiedän, että aina jään kiinni, joten se on vähentynyt huomattavasti. Mitä varten tästä asiasta pitää keskustella? Ehkä teikäläisellä on vain huonoja kokemuksia meikäläisistä mutta älä yleistä ja mieti etkö omaa ainuttakaan mainitsemistasi piirteistä.

• kuningatar sitten,

sillä aurinkomerkiltäni olen Skorpioni, ja nousevalta Leijona. Ei taida olla mulla toivoakaan..

• Leijona(tar)

oletko kenties hävinnyt skorpparille tai leijonalle,kun noin sapettaa...?;)

• pinkki.enkeli-82

no olipas tilitystä..ja aikamoista yleistämistä..mikäs merkki itse olet??

• Otan osaa.

Olet tainnut saada näpeillesi skorpparilta tai/ja leijonalta? Nimittäin skorpparit ja leijonat ovat tiettävästi lojaaleja. Skorp. ja leijonat ovat suorasukaisia ja mitäs sitä kieltämään. Luusereita ne eivät missään nimessä ole. Skorpioni ei jätä ketään kylmäksi, sitä joko rakastetaan tai vihataan.

• armaaniongermaani

Hyvä. Minä olen skorpioni ja poikaystäväni leijona. Sittenhän voimme taistella teitä tuulimyllyjä vastaan yhdessä.

• skopu

skopu harvoin valehtelee, on äärimmäisen luotettava ja uskollinen ystäviään ja kumppaniaan kohtaan, suojelevainen ja uhrautuvainen omiaan kohtaan. Eikä skoput liioin manipuloi tai ole kylmiä. Päin vastoin...hyvinkin tunteellisia. Kostonhaluisia kyllä sillon kun joku heittää paskaa niskaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe