Näkevätkö 50-vuotiaat silmäni oikein?
Kukaan ei ollut laittanut aloitusta tälle päivälle...
Minä lähden ottamaan aurinkoa Light Jaffa pullo-kassissa seka Marilynista kertova kirja mukana.
Aika samppanjan huuruista elämää hän vietti, lisäksi nappaili kaikenmaailman pillereitä.
On se hyvä, että itse on ihan tavis vaan, voi mennä läskeineen ja ilman meikkiä pihalle, hihihihi.
SUNNUNTAI 10.06.2007
16
882
Vastaukset
- Oskari2
Sheriffin vaimo on antanut olla kaihtimet visusti kiinni ja niinpä nukkuminen on onnistunut hyvin.
Uskotko, että kun ylitämme puolen päivän, niin hänkin toivttelee virkeänä hyvät huomenet, ja uhkailee vielä olla raittiina tämänkin päivän?
Juomapuoli Sinulla on ihan oikea, mutta lukeminen on ehkä vähän liiankin kevyttä. - veska58
sefun järviset on ollu niin hyvässä luistossa,että se on tärräyttäny päin puuta eikä oo vielä tointunu siittä.Päivää vaan ja selvää sunnuntaita kaikille.Itelläni tulee tänään 18 kk.täyteen alkotonta aikaa.Hyvää päivänjatkoa kaikille.
Kiva kun tytön tyllerö on näin aamusta, noin pirteenä. Kävin tuossa pyörälenkin, kuulin lintujenlaulun. Se on vain ihmeenlista, kun on raittiina , kuulee ja näkee paremmin. Raitista sunnuntaita kaikille.
- Oskari2
Itse lopetin myös tupakin ja se sai aikaiseksi sen, että luonto alkoi myös tuoksumaan.
Kun ei juo, eikä polta, niin luonto tuntuu ja tuoksuu satumaiselta. - Cettuz!
Oskari2 kirjoitti:
Itse lopetin myös tupakin ja se sai aikaiseksi sen, että luonto alkoi myös tuoksumaan.
Kun ei juo, eikä polta, niin luonto tuntuu ja tuoksuu satumaiselta.elämää. Raittiina.
- aahoohoo
lähestyn teitä tervehtien - lailla suvituulen, kera Auringon kilon.
Älkäätte luulko että olisin nyrjähtänyt kaidalta ja kuivalta polulta etten sen takia ole palstalla käynyt. Nyt on vaan käynyt tälleen, että perhemme on saanut uuden karvaisen jäsenen - koiran - nimeltänsä Oskari (huom. nimi oli annettu jo aikaisemmin)
Paskapussit kourassa minä olen juossut Oskarin kanssa ulkosalla ja luppoajat luutunnut lattioita. Yksi moppi on jo vainaa vaan eipä hätiä: aamulla viritin uuden vehkeen - ja hyvin pyyhkii.- Oskari2
Jos nyt ei ihan paskapussi, niin luuttu kädessä vaimonikin aikanaan seuraili minua ja pyyhki tarvittaessa. Tarvetta oli useinkin.
Onneksi olkoon! Oskarista saat hyvän kaverin. Vaimollani on siitä jo kokemuksia. - aahoohoo
Oskari2 kirjoitti:
Jos nyt ei ihan paskapussi, niin luuttu kädessä vaimonikin aikanaan seuraili minua ja pyyhki tarvittaessa. Tarvetta oli useinkin.
Onneksi olkoon! Oskarista saat hyvän kaverin. Vaimollani on siitä jo kokemuksia.Hyvää kaveriahan me haettiinki. Alottaaa kaveerauksen puolen viiden aikaan aamulla pitelemällä mun kantapäätä hellästi hampaittensa välissä. Et sunkaan sinä silleen - vai...
Ja yhtä sekarotunen on ku emäntänsä. - Oskari2
aahoohoo kirjoitti:
Hyvää kaveriahan me haettiinki. Alottaaa kaveerauksen puolen viiden aikaan aamulla pitelemällä mun kantapäätä hellästi hampaittensa välissä. Et sunkaan sinä silleen - vai...
Ja yhtä sekarotunen on ku emäntänsä.Se siis herää samoihin aikoihin, kun Mika menee nukkumaan.
Jostakin kumman syystä kantapäät eivät ole koskaan kiinnostaneet minua, mutta meitä Oskareitakin on niin moneksi. Mene ja tiedä sitten, mikä on oikein. - *MELINA*
aahoohoo kirjoitti:
Hyvää kaveriahan me haettiinki. Alottaaa kaveerauksen puolen viiden aikaan aamulla pitelemällä mun kantapäätä hellästi hampaittensa välissä. Et sunkaan sinä silleen - vai...
Ja yhtä sekarotunen on ku emäntänsä.Meillä on kaksi karvakäpälää eli kissoja. Laiskan ihmisen lemmikit, ei tarvi käydä pissittämässä.
Ja hei, ei ole olemassa sekarotuista, eikös se ole vaan "monirotuinen"? - åpoi
everypoti
sefu muuten puhu totta sen hiihtämisen suhteen, niillon särkillä ollu iso läjä lunta muhissa ja nyt ovatten teheneet mäjen rantahietikolle
sortseissaan vaan hurauttelevat suksilla
ei varmasti montapäivää tuo riemu kestä - åpoi
koiranpentu on varsin soma kaveri, paa botsvananpullistaja (menikö rotu oikein?)reppuun ja lähe lappiin
ei tarvi olutta - åpoi
Oskari2 kirjoitti:
Se siis herää samoihin aikoihin, kun Mika menee nukkumaan.
Jostakin kumman syystä kantapäät eivät ole koskaan kiinnostaneet minua, mutta meitä Oskareitakin on niin moneksi. Mene ja tiedä sitten, mikä on oikein.lähetään savottakaisalle kahveelle
- Oskari2
åpoi kirjoitti:
lähetään savottakaisalle kahveelle
Tervehdys!
En ole eläissäni saanut parempaa kahvia, mitä savotalta saa. Olen joutunut työkseni asumaan "hienoissa" hotelleissa ja litkinyt niissä viinan lisäksi aamukahvit, mutta missään muualla en ole saanut niin hyvää kahvia, kuin lapin saloilla nokipannussa keitettynä.
Suunnittelen kullanhuuhdontamatkaa Laanilaan, mutta vain, jos työt antavat periksi. - åpoi
Oskari2 kirjoitti:
Tervehdys!
En ole eläissäni saanut parempaa kahvia, mitä savotalta saa. Olen joutunut työkseni asumaan "hienoissa" hotelleissa ja litkinyt niissä viinan lisäksi aamukahvit, mutta missään muualla en ole saanut niin hyvää kahvia, kuin lapin saloilla nokipannussa keitettynä.
Suunnittelen kullanhuuhdontamatkaa Laanilaan, mutta vain, jos työt antavat periksi.lkl:n valtaukselle?
kauppareissuilla piipahan vakiosti laanilassa, ison kivitakan vieressä
ilmota palstalla jos lähet, käyn sillontällön lukemassa
jos kahvilassa istuu "vanhan sotajermun" näkönen satakilonen jässikkä, nii tuu jutteleen - Oskari2
åpoi kirjoitti:
lkl:n valtaukselle?
kauppareissuilla piipahan vakiosti laanilassa, ison kivitakan vieressä
ilmota palstalla jos lähet, käyn sillontällön lukemassa
jos kahvilassa istuu "vanhan sotajermun" näkönen satakilonen jässikkä, nii tuu jutteleenkuten jupeilla on tapana lausua.
Valtaus on vielä hakusessa. Aikaisemmin olin Guhturan suunnassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144