millainen on leijona, kun se OIKEASTI rakastuu johonkin, eikä peilaile omaa egoaan flirttaamalla joka toisen kanssa? mistä tunnistaa, että nyt on tosi kyseessä?
narsisti leo
5
1478
Vastaukset
- joka
ei rakastaisi omaa peilikuvaansa enemmän kuin jotain toista. Leijonat ovat narsisteja, joita emotionaalisella tasolla voi koskettaa vain tölväisemällä niiden egoa. Älä edes harkitse!
- .............
oman peilikuvasi jossakin leijonassa ja nyt niiiiin ärsyttää ;)
Sellaisia me ihmiset olemme. - leijona-nouseva neitsyt
............. kirjoitti:
oman peilikuvasi jossakin leijonassa ja nyt niiiiin ärsyttää ;)
Sellaisia me ihmiset olemme.Aina kuitenkin kannattaa muistaa, ettei kaikki käyttäytyminen johdu siitä, et on syntynyt leijonan merkeissä.Eiks se olisi liian helppoa? teetäisi vain astrologisen kartan pari suhteesta ja eläisi sen mukaan...eihän se mene niin. tai ehkä mä olen sittenkin ulkoavaruudesta.mut astrologia on muuten kyllä kiehtovaa ja astrologilla käynti on ollut miellyttävä kokemus.
- ..................
joku leijona on ollut sulle tosi tuhma vai?? C[; ja haluat sitten haukkua kaikki pystyyn?? ha ha!!! mitäs horoskooppia itse edustat.? hmmm... mietitääns... joku minkä perusluonteeseen kuuluu, todella ilkeä ja katkera....
- ei ne ihan niin itserakkait...
Hahah, voi leijonasta kärsinyttä raasua :)
Itselläni ei ole teistä jellonista kokemusta, mutta
pieni ripaus itserakkautta tekee vain hyvää ;)
t. oinasmies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593