Mulla on valkoiset muovituolit ja tahtoisin tietää jonkin hyvän puhdistusaineen, jolla saisi
pinttyneet jäljet pois. Kero jos tiedät! Kiitos.
Tuolit puhtaaksi?
8
7176
Vastaukset
- ovat
kationiaktiivisia eli pyykinhuuhteluaine on parempaa kuin pesuaineen käyttö (en ole tuoleihin kokeillut). Kloriittiliuoksellakin voi myös kokeilla valkaista, tulos ei kyllä ollut paljon parempi vanhan WC-pytyn kannessa.
- Jynssääjä
Hei
Minä sain vihjeen naapurilta, että muovituolit saa puhtaaksi klorinilla, ihan sillä, millä vessa pidetään kans' puhtaana. Työvälineenä mulla oli karhunkieli-sieni -yhdistelmä. Sillä ensin liottelin likaiset tuolit ja kun aine oli vähän aikaa vaikuttanut, aloin totaalisen jynssäämisen... ja tuli aika hyvä tulos. Kokeile Sinäkin!
- taavi
Lidlissä on kuulema joku hyvä aine..mutta sen kuullut että kannattaa sen putsauksen jälkeen käsitella autovahalla niin ei likaannu samalla tavalla. hankaavilla tuotteilla jos putsaa uusi lika on entistä lujemmassa.
- Kyllikki47
Ostin W5 geelipuhdistusainetta, mutta parempi oli mielestäni rakennusliikkeestä ostettu Universal Stone (kallis) puhdistus- ja kiillostusaine.
- uffe
universal stone on aivan tehoton jos tuoli on täynnä mustaa täplää. Kokeilin eilen.
- taikasieni
Mites ns. "taikasieni" ? Vai kuluttaako se pintaa ?
Taikasienestä on siivouspalstalla. Olikohan se "koti ja rakentamisen" alaotsikko.
Siellä puidaan kaikki aineet ja menetelmät.
- Helppo löytää
Kirjoita hakuun "hae kaikista keskusteluista" sana taikasieni, löytyy paljon vastauksia.
- Spermanroiske
Runsas ja iloinen kusikaari puhdistaa :) Kannattaa nauttia runsaasti olutta ennen operaation aloittamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306