Jos täällä sattuu olemaan itärajalla liikkuvaa sakkia niin kertokaahan mielipiteenne Vt-6:n tm. lähiseudun parhaat taukopaikat? Omia suosikkejani mm. Liljendalin Shell, Joutsenon Neste, Simpeleen Teboil...
Vt6:n parhaat taukopaikat?
8
3216
Vastaukset
- onhan noita
En ymmärrä Joutsenon nestettä? Pieni ja kurjalla paikalla?
- BC-kortin kuski
Pienihän se on ja korkeintaan pari rekkaa mahtuu pihaan, mutta aina olen saanut ystävällistä ja nopeata palvelua, sekä tuoretta/hyvää/edullista kahvia/rahtarileipää :)
- kahvi ja pulla
ja asiakaspalvelu ratkaisee niin kyllä ykkönen on kuutos-kuppi kiteellä vähän nihkeen pieni p-alue mutta makunautinto korvaa kyllä sen kirkkaasti
- leipomoon
Sinne Annukkaan tai kerman saveen tai mikä lienee, hinta laatusuhde kohdallaan. Aja "talon ympäri" että pääset pihaan.
- Jos sattuu
leipomoon kirjoitti:
Sinne Annukkaan tai kerman saveen tai mikä lienee, hinta laatusuhde kohdallaan. Aja "talon ympäri" että pääset pihaan.
Ainakin itse tällä viikolla poikkesin kolme kertaa Kausalassa Neste Matkakeitaalle lounalle, siellä on ihan hyvä noutopöytä isompaankin nälkään. 6,75e rahtarialennuksella.
- aloittaja
Jos sattuu kirjoitti:
Ainakin itse tällä viikolla poikkesin kolme kertaa Kausalassa Neste Matkakeitaalle lounalle, siellä on ihan hyvä noutopöytä isompaankin nälkään. 6,75e rahtarialennuksella.
Juu, Matkakeidas myös ehdottomasti yksi parhaista paikoista. Huomattavasti parempia muutenkin nämä perinteiset huoltsikat kun nuorison suosimat ABC:t. Itse harvoin tulee käytyä kun Porvoon tietä oikaisee Kouvolan kautta itään...
- Lady-Rahtari
Omia suosikkipaikkojani ovat Neste Elimäki, Shell ja TB Luumäki/Taavetti, ABC Viipurinportti Lappeenranta, Teboil Simpele, Neste Tolosenmäki Kitee, siinä muutama.
Minusta luumäen ns.pitkäshell myös hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367