Oletteko kuljettaneet viinejä matkalaukussa ruumassa? Olen huolissani miten saan tuliaisviinit Unkarista ehjinä suomeen kun ei matkustamoon saa enää viedä nesteitä.
viinit
4
1429
Vastaukset
- Mimita
Tulin noin pari viikkoa sitten Tarragonasta. Mukanani 5 pulloa viiniä. Kiersin vaatteitani niitten ympärille, ja kaikki oli ehjinä kotiin päästyäni. Olin myös ostanut jonkun verran keramiikka, ja nekin olivat ehjinä.
Tietty ikinä ei voi tietää pysyvätkö ehjinä. Riippuu siitä kuinka paljon niitä matkalaukkuja retuutellaan...Minun painoi niin paljon, että tuskin retuuttivat kovinkaan paljon. :) - tenula
mukaan esim. "kuplamuovia" tai muuta kevyttä pakkausmateriaalia ja pakkaa huolella niin rikkoutumisen vaara on hyvin pieni.
- sukka
Ota kotoa mukaan reilunkokoisia villasukkia tai paksuja urheilusukkia ja sujauta viinipullot niihin. Sitten kääräiset vielä muovipussin kunkin paketin ympärille. Ja lopuksi sijoitat nämä nätit pötköt keskelle matkalaukkua ja ympäröit vaatteilla, ettei pääse liikkumaan laukussa. Kokeiltu on ja toimii! Ja kova matkalaukku tietty paras tähän tarkoitukseen...
- helppoa
tuliasiviinit turvatarkastuksen jälkeen tai suoraan koneeseen...ei jäädy istuimen alla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489