onko

rakennusvirhe

ulkovuoren ja villan välissä ei ole tuulensuojalevyä vaan jonkinlainen paperi ja paperin ja ulkovuoren välissä on rako jossa ilma pääsee kiertämään. onko virheellistä rakentamista moinen? ja toinen kysymys: tuleeko lattian villat suoraan betoni laatan päälle vai onko siinä välissä oltava jotain??kiitos.

2

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ile

seinärakenne on ihan oikein tehty,kyseessä on ilmeisesti vanhempi talo,se paperi on varmaan mustaa tervapaperia,jota on käytetty todella paljon ja vieläkin sitä saa rautakaupasta,rakenne on tuulettuva,ei syytä huoleen ,tuo lattia mietitytti,tuleeko sen betonilaatan päälle villa? eikö siinä laatassa ole styroxia eristeenä? No,jos siihen villa tulee,niin en minä näe mitään estettä,etteikö voi laittaa villaa betoniin kiinni,joku voi tietysti paremmin tähän vastata.

• va staus

Kyllä tuo Ile-seinärakenne on ihan oikein tehty. Kyseessä on ilmeisestikin vanhempi talo? Se paperi on varmaankin tervapaperia, jota on käytetty todella paljon, ja vieläkin sitä rautakaupasta saa. Ei syytä huoleen, rakenne on tuulettuva.
        Tuo lattia mietitytti; tuleeko sen betonilaatan päälle villa? Eiks siin laatas o tyröksii eristeenä? No, eipähän hättäillä. Jos siihen kerran villa tulee, niin anti tulla vaan, eihän tuolle ole mitään estettä näköpiirissä. Etteikö muka villaa voi laittaa betonin sisään? Joku voi tietysti paremmin, kun ei tarvitse villaa käsitellä, mutta siitäkin voi joutua vastaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe