Olen itse 158cm pitkä ja painan 46kg. Hartiani ovat todella kapeat ja "luihut". En tiedä millainen olisi oikeanmallinen takki, tiedän kuitenkin sen ettei polviin saakka ulottuva ole paras vaihtoehto :)
Oikeanmallinen takki
3
867
Vastaukset
- Toinen ´rääpäle´
Luota vain makuusi, kokeile erilaisia ja -pituisia. Se mikä tuntuu hyvältä ja missä tunnet itsesi ´varmaksi´, näyttää varmasti sopivalta myös kapeiden harteiden kanssa.
Onnea eloosi, toivotan. :) - kaulukset
Varmaankin sellainen, jossa alaosa on aika huomiotahetättämätön, ja yläosa sitten kerää katseet. Eli isot kaulukset jne. kunniaan. :) Voit vaikka kysellä myyjää apuun, yleensä heillä on silmää näille asioille.
Ei aina kannata luottaa vain omaan vaistoonsa, saati valita juuri sitä vaatekappaletta, joka omaa silmää miellyttää - voi olla että sitten näyttää aivan hirveältä. Itselleni ei esim. vaaleansininen sovi yhtään, se saa minut näyttämään sairaalta. Ei minun siis kannata ostaa vaaleansinistä paitaa, vaikka siitä kuinka pitäisin! - hyvätakki
...oikein päätelty, ei polviin tai sen alle. Näyttää kamalalta. Itse olen sovitellut paljon erilaisia... joko lyhyt tai noin 10-15cm polvien yläpuolelle jäävät ovat parhaimman näköisiä. Mikä omaa silmääsi miellyttää... eli ei muuta kuin rohkeasti sovittelemaan. Peili sen näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296