Onko muilla jotka ovat olleet/ovat 20kg ylipainosia, tullut raskausarpia polviin ja siitä ylöspäin?
Ennen ei haitannut, sillä raskausarvet pystyi piilottamaan, nyt sen sijaan ei voi ja hävettää niin pirusti! Olen jopa ruvennut pelkäämään Cushingin tautiakin, koska siihen kuuluu ihon repeily ja meikäläisellä on revennyt hirveesti iho viime aikoina, vaikka en mielestäni ole lihonnut! Pelottaa!!! :((((painoa on nyt 85kg)
raskausarpia polvissa...
6
1441
Vastaukset
- toisille
tulee ja toisille ei... Muuta en osaa sinulle kommentoida. Itselläni on myös muutamia polvissa ja enemmin reisissä vaikka ylipainoa ei edes ole.
- on juu
mulla on ylipainoa mut ei raskausarpia sit mun kaveri on alipainonen ja sillä niitä taas sitten on.Tasan ei käy onnen lahjat.Kenellä mikäki harmi.
- paksukainen]
Mulla käsivarsissa ja vatsassa :(
Olen 30kg ylipainoinen ja arvet ovat häirinneet käsissä ja vatsassa minua jo melkein ½ vuotta :(- aloittaja
Todella peestä suoraansanottuna! Ei voi pitää hihattomia kun hävettää niin paljon. T_T
- Hyvää juhannusta
Huvittavia viestejä. Ämmät ovat muodottomia läskivuoria ja surevat jotain arpia. Olkaa huoleti, ei niitä kukaan huomaa!
Hyvä vain ettette pidä hihattomia. - apuja
Jännä kyllä koska olen itse täysin normaalipainoinen ja tosin vielä lapsi mutta mulla on kanssa polvissa raskausarpia. Harrasta viikoittattain paljon urhreilua niin tuntuu oudolta että semmosia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717