Löytyykö kyseisen roolipelin kirjaa suomenkielisenä?
Call of Cthulhu -roolipeli
7
2080
Vastaukset
- Thaumi
Onhan minulla tuolla kirjahyllyssäni suomennettu Cthulhu. Sitä taitaa olla vaikea saada nykyään kai? Ehkä kannattaa kysyä ihan roolipeliliikkeistä tai laittaa ostoilmoitusta kehiin...
- Möhkyrä
Kun yö ukkoset tuleepi,ja jännitystä tulee ilmaan
- dhole
Pelin 4. laitos käännettiin joskus 90-luvun keskivaiheilla, mutta taitaa olla jo ajat sitten loppuunmyyty. Kuvitus oli paikoitellen hieman suttuista ja käännös joiltain osin ontuvahko (nightgaunt=yöluihu, dimensional shambler=ulottuvuuksien laahustaja). Viides laitos on muutenkin laadukkaampi, joten kannattaa hankkia se.
- wartsa
Paljonkos mahtaisi olla Call Of Cthulhu:n 1. Painoksen arvo? Sattui löytymään kaapin pohjalta..
- collpollyhalli
wartsa kirjoitti:
Paljonkos mahtaisi olla Call Of Cthulhu:n 1. Painoksen arvo? Sattui löytymään kaapin pohjalta..
mulla ainakin sain 100€
- Al Asif
wartsa kirjoitti:
Ei sitä enää kannata myydä kun olet sen jo lukenut ja sanityt siitä saanut.
- ggghgggggggggggggggg
mä myyn kirjan eurolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048