En tiedä minä, miksi JouskariMies, haluaa testata mustasukkaisuuttani olen Kauris/vesimiesn. Hän ihailee naisia kapakassa kovaan ääneen (kaffeessa) ;)! , jos pöydässämme on muita miehiä, hän kysyy heidän mielipidettään, eikös olekin ihana nainen kun laulaa, ja tarkkailee minua ... yritän ajatella jotain mukavaa hetkeä ... ilmeeni ei värähdäkkään, vain silmäni saavat hetkeksi "suruvaipan", mutta sitä hän ei näe sillä katson vastapäätä istuvaa miestä hetken silmiin, saan häneltä myötätuntoisen katseen ... hän ymmärtää ja on pahoillaan ... ihana nuorimies. Aamu sarastaa ja olemme lähdössä Jouskarinm ja minä hänen asuntoonsa ... matkalla narikkaan näen tuon miehen/pojan, joka oli aijemmin istunut vastapäätä minua pöydässämme. Kävelen hänen luokseen halaan häntä kevyesti ja kuiskaan kiitos, hän nikkaa minulle silmää ja jatkan matkaa narikkaan. En tiedä miksi käyttäydyin ko. tavalla, summa sum maarum minulla hyvä olo:)! Kamala akkako?
Olenko Kaniini testissä?
Kaurisn Ani40+
1
579
Vastaukset
- Neitsytnainen
Mulla oli jouskari miehen kanssa sama juttu aluksi. Ihaili kovasti muita naisia kapakassa ja saatto kuiskatakin jonkun korvaan jotai. Mä en ollut huomaavani. Mutta seuraavan kerran kun jouskari soitti sanoin hänelle, että en haluu tavata koska, jos mä lähden sun kanssa ulos niin haluan olla YKKÖNEN enkä olla katselemassa kun sä vokottelet muita naisia. No sen jälkeen homma muuttui ja nyt ei jouskari enää käyttäydy niin kuin ennen. Eli älä lähde kostamaan ei tuukun paha olo ja loppuu suhde heti alkuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174