huomio herätetään?ovatko arkoja ottamaan yhteyttä,kun kiinnostuvat...miten juttu sujuisi kaksosnaisen kanssa???itse kiinnostuin tälläisestä vanhemmasta herrasta...tiedän et miellytän hänen silmää...mutta jättää vaan katselu ja moikkaus linjalle...dam!!
miten
vesimiehen
4
1104
Vastaukset
- vesin
kun olet ensin kaverilinjalla. Huumorilla eteenpäin, sen jälkeen voi ajatella muutakin. Muista, vesimiehet ovat kaikkien kavereita ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin.
- kun se nyt
uskaltisi tulla puheille...itse kun oon sitä mieltä,että miehen pitäisi lähestyä.
- veskariN
kun se nyt kirjoitti:
uskaltisi tulla puheille...itse kun oon sitä mieltä,että miehen pitäisi lähestyä.
ihan sama kumpi lähestyy. Mutta jos itse lähestyt ja vesimies ei näytä todella iloista ilmettä niin peräänny silloin.
- tititiiiiiiii
mene vaikka juttelemaan tavallisista asioista..ole oma itsesi äläkä yritä mitään tönkköjä isku repliikkejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124