Onko Jyväskylässä missään Gloryholea?Joskus aikanaan oli yliopiston kirjaston Wc:ssä...Kiihottavat muistot sieltä.Onko muuta paikkaa?BiUkm37
Gloryhole Jyväskylä?
20
12492
Vastaukset
- uusittu
YO:n kirjaston hole on taas auki!
Muista en tiedä mutta vanhalla leirintäalueella oli kans ennen vanhaan reikä.... - kiinnostas
minua kiinnostaisi tietää että missä päin tamperetta olisi sellaisia.
- Gloryhole
Tampereella on vain Assholeja!
- sdfasder
Siis mikä? Kertokaa ihmeessä
- on semmonen
Esim. vessankopin seinässä on semmonen kullinmentävä reikä, jonka kautta otetaan suihin/pannaan ihan anonyymisti... Itse en tollaseen uskaltaudu, saa pian linkkarista... Pitää tietää että on turvallista nääsen, ainakin mun mielestä...
- Banana
on semmonen kirjoitti:
Esim. vessankopin seinässä on semmonen kullinmentävä reikä, jonka kautta otetaan suihin/pannaan ihan anonyymisti... Itse en tollaseen uskaltaudu, saa pian linkkarista... Pitää tietää että on turvallista nääsen, ainakin mun mielestä...
Kävin eilen.Paikattu seinä :(
- Gloryhole
Banana kirjoitti:
Kävin eilen.Paikattu seinä :(
Uusi reikä on jo työn alla
- Banana
Gloryhole kirjoitti:
Uusi reikä on jo työn alla
Keltainen Ruusu,ja siellä cineman puoli.On ainakin kahdessa kopissa reikä!Auki koko yön.
Kiihottavaa... - sä muuten
Banana kirjoitti:
Keltainen Ruusu,ja siellä cineman puoli.On ainakin kahdessa kopissa reikä!Auki koko yön.
Kiihottavaa...paljonko maksaa? kuka reiän takana on?? saako valita?? jne, oletko itse käynyt ja muuta infoa. Kiitos
- tietää
Banana kirjoitti:
Kiihottavaa...onko toisella puolella nainen vai mies? kiva yllätys kun joku iskeekin karvaisen persreijän siihen holeen...ja milläs sen naapurin saa innostumaan asiasta?
- "Pyhää rakkautta"
tietää kirjoitti:
onko toisella puolella nainen vai mies? kiva yllätys kun joku iskeekin karvaisen persreijän siihen holeen...ja milläs sen naapurin saa innostumaan asiasta?
Tähän ei kukaan ole antanut vastausta!
Kukaan ei tiedä miten tuo Gloryhole toimii?
Seinän takanahan voi olla joku hinuri ottamassa poskeen!
Vastatkaapa nyt miten tuo homma toimii heteroseksin kanssa?
Kuka maksaa ja ken rikastuu , vaiko onko kaikki ns."vapaaehtoistyössä"?
- krookroo
No ei toi mikään heteroitten juttu ole, hölmö.
- Voi ei!!!!!!!!
iiiiiiiiiiiii
(.) (.)
............ MITÄ? EIKÖ?
I I
`´´´´´´´- Voi ei!!!!!!!!!
iiiiiiiiiiiiiiii MITÄ?
(.) (.)
............... EIKÖ?
I I
´´´´´´´´´´´ - duunarinainen
Voi ei!!!!!!!!! kirjoitti:
iiiiiiiiiiiiiiii MITÄ?
(.) (.)
............... EIKÖ?
I I
´´´´´´´´´´´Miehet maksaa. Naiset antaa ilmaiseks' ,-saavat lutkuttaa anonyymisti.
Toisinsanoen naiset saavcat imeä vaikka kovan duunipäivän päätteeksi vierasta kalua ja ottaa mällit irti. - ettäniin
duunarinainen kirjoitti:
Miehet maksaa. Naiset antaa ilmaiseks' ,-saavat lutkuttaa anonyymisti.
Toisinsanoen naiset saavcat imeä vaikka kovan duunipäivän päätteeksi vierasta kalua ja ottaa mällit irti.Miehen suuhun mällit! :P prkl
- GloryHoleInOne
Takaisin aiheeseen. Jyväskylässä ei ole tällä hetkellä yhtään gloryholea mutta mihin sellainen saataisiin? Paikallinen "seksuaaliterveyskauppa" voisi perustaa cineman Gummeruksenkadulle.
- weroni
Hi,
I will be todai in Jyväskylä at 15:00
I wan't to ry gloryhole.
Where is gloryhole in Jyväskylä?
Someone want to try with me?
I'm 26 years polish guy - TehkääSe
Glory Hole. Vaikka halpistelttaan reikä seinään tai kevytperssu puiden väliin johonkin pusikkoon. Tehkää se!
- Anonyymi
Onko jkl enää gh paikkoja Kik teletappi2005
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007458Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795812Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583735Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1513453Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321827Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831796- 421414
- 221401
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641374En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141276