Neitsyt N ja Vesimies M ?

Wings Of Darkness

Kuinka toimii yhdessä neitsyt nainen ja vesimies mies?

8

3020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...En voi sietää Vesimies-miehiä, mutta voithan kokeilla ;)

• huu

kans ollu ja itse neitsyt nainen. Järkyttävä suhde heti kun veskarin vapauden kaipuu pääsi valloilleen. Neitsyt liian läheisyyden ja hellyyden kipeä veskarille, mutta passaahan tuota kokeilla.

• neitsytnainen
        huu kirjoitti:

kans ollu ja itse neitsyt nainen. Järkyttävä suhde heti kun veskarin vapauden kaipuu pääsi valloilleen. Neitsyt liian läheisyyden ja hellyyden kipeä veskarille, mutta passaahan tuota kokeilla.

Hankala yhtälö: järkyttävän suuria tunteita, mutta täysin mahdotonta löytää yhteistä säveltä arkeen. Niin väärin, niin väärin...

• vesiukko

Kyllä toimii jos haluja on.
      Itselläni hyvin pitkä (yli 10v) suhde takana neitsyt naisen kanssa. Vaikka olimme vastakohdat toisillemme, niin täydensimme niitä osa alueita toisistamme.
      Tämä neitsyt nainen oli kärsivällinen minun suhteen ja täytyy sanoa, että kun alku vaikeuksien ohi päästiin alkoi uskomattoman hieno suhde.
      Muhun vetosi neitsyen vankkumaton rakkauden osoitus ja hellittely. Rakkautta ei puuttunut.
      Kaipaan häntä vielä suunnattomasti.

• -neitsyttätsä-

niin alku aina hankalaa. Kun alat olla tyypillinen neistyt, joka haluaa varmistaa ja vakuuttaa, vesimies juoksee karkuun. Onneksi me neitsykäiset olemme niin älykkäitä ja meillä on myös sitä kuuluisaa näyttelijän lahjaa, että halutessamme osaamme pitää itsemme viilipyttyinä, leikkiä antavamme pitkää siimaa ja osaamme olla kyselemättä minne se vesimies oikein taas katosi. Vesimies rakastaa älyllisiä keskusteluja ihan yhtä paljon kuin me ja häet voi toden totta opettaa pitämään hellyydestä ja pienistä huomionosoituksista, vaikka ne aluksi olisikin sille hiukan vieraista. Kärsivällisyyttä se neitsykäiseltä vaatii, mutta kehittynyt neitsyt hoitaa homman kotiin. Mitä vähemmän näytät olevasi kiinnostunut romanttisessa mielessä veskaristasi, sen varmemmin hänen mielenkiintonsa herää ja säilyy, siitäkin huolimatta että se välillä myös sammuu samalla tavalla, kuin syttyikin ensikerran... yllättäin...

• neitsytnainen

on kyseinen suhde toiminut hyvin, mutta enpä tiedä mitä horoskooppien mukaan on.

• jepulis

MTV3:n Helmi sivuilla on aika hyvin mikä merkki sopii kenellekin, jos niihin uskoo. Siellä voi tehdä testin "sovitko rakkaasi kanssa yhteen". Siellä ainakin veskari ja neitsyt ei sovi sit ollenkaan. Kokoeilemallahan sen tietää...Tunnen parikin paria, ei toimi. Itse olen kiinnostunut paljonkin ja seuraan horoskooppeja. Kyllä niissä vain tuntuu olevan perää. Myös suomi24:n horoskoopit pitävät aika hyvin paikkansa.

• Yötaivas51

Kyllä toimii, olin 33vuotta tällaisessa suhteessa ja sitten tuli ero. Aika hyvin toimi mutta aika tunteeton suhde, mulla oli kolmas lapsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe