Olen menossa autolla via balticaa pitkin eurooppaan. Autossani on vanha rekisterikilpi, mutta se on kiinnitetty sellaiseen pohjalevyyn jossa on tuo EU-tunnus, mikä saakin sen näyttämään viralliselta eu- kilveltä. Onko tietoa kelpaako tällainen viritys tulleissa, vai vaaditaanko edelleen se FIN-tarra? (en mielelläni liimailisi autoon mitään ylimääräistä)
FIN tarra ?
10
2938
Vastaukset
- ..........
ei sitä lätkää välttämättä liimata tarvitse.
Voi tietysti pärjatä ilmankin tai sitten ei. - olaaaaaan
nääs natsi eu
- juuri saksasta tullut
Periaatteessa tuollainen ei kelpaa, vaan jos autossa ei ole virallisia EU-kilpiä pitää olla valkoisella pohjalla oleva maatunnus, voithan teipata sen vaikka takaikkunan sisäpuolelle matkan ajaksi.
Käytännössä kukaan ei kuitenkaan tunnu tuota(kaan) valvovan.- riippuu
riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.
- Rajavartija
riippuu kirjoitti:
riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.
Rajavartijasta. Tullilla ei ole asian kanssa tekemista.
- sisäpuolelle
Ei tarvitse liimailla mitään kun laitat sen tarran takaikkunan sisäpuolelle. Viimeksi virossa käydessä "vanhoilla" kilvillä oli tarra hanskalokerossa jos joku sitä kysyy...ei kysynyt
- fonzi2
Krakovassa olen eika kukan kysellyt... Tosin mulla on mukana sellainen jos joku keksii ruikuttaa siita... Mut muuten en moista liimaile.
- Tha_Animal
Mentiin henkilöautolla suomi-viro-latvia-liettua ja takaisin, ei FIN tarraa eikä EU merkintää kilvissä. Meiltä ei kukaan kysellyt mitään.
- A.R
NIINKAUAN KUN AJAT EUROOPASSA NIIN ET TARVITSE TARRAA MUTTA HETI KUN POISTUT EU:N ALUEELT NIIN TARRA PITÄÄ OLLA.
- Käynnyt
EU-kilvet riittää nykyään kaikkialla,myös EU:n ulkopuolella,ilman EU-kilpiä tulee olla FIN-tarra aina ulkomailla,myös EU-maissa.
Ketään ei silti kiinnosta asia pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010