Neste tolosenmäki

Matkalainen

Voihan piru...olipa suloisen näköinen neito tiskintakana...taitaa totella nimeä minna.Tuo piristystä koko paikalle...=)

11

2528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fk,rf,fh

mutta on piru naiseksi

• Matkalainen

Niinkö meinaat....=)Mikäs hänestä pirun tekee?Ja eikös kauneus korvaa luonteen heikkoudet...;)*wirn*

• gfghfg
        Matkalainen kirjoitti:

Niinkö meinaat....=)Mikäs hänestä pirun tekee?Ja eikös kauneus korvaa luonteen heikkoudet...;)*wirn*

Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä... kauneuskaan ei aina korvaa kaikkea vaikka tämän henkilön kohdalla se on kyllä helvetin iso plussa siis se kauneus

• nesteellä käyny
        gfghfg kirjoitti:

Moni kakku päältä kaunis vaan on silkkoa sisältä... kauneuskaan ei aina korvaa kaikkea vaikka tämän henkilön kohdalla se on kyllä helvetin iso plussa siis se kauneus

ei se ihminen voi kyllä mikään täysin tyhmä olla jos on kerran päässyt sinne töihinkin.. Turha häntä on täällä mollata.
        Kyllähän jos esim tuollaiselle huoltoasemalle pääsee työhön, niin pitää osata kaikenlaista palvella asiakkaita, käyttää kassaa, tehdä kaikenlaisia keittiöpuolenhommia, valmistaa erilaisia aterioita,pizzoja siivota..Se on aika monipuolinen työ huoltoasemalla ken työskentelee..

• tyhymä
        nesteellä käyny kirjoitti:

ei se ihminen voi kyllä mikään täysin tyhmä olla jos on kerran päässyt sinne töihinkin.. Turha häntä on täällä mollata.
        Kyllähän jos esim tuollaiselle huoltoasemalle pääsee työhön, niin pitää osata kaikenlaista palvella asiakkaita, käyttää kassaa, tehdä kaikenlaisia keittiöpuolenhommia, valmistaa erilaisia aterioita,pizzoja siivota..Se on aika monipuolinen työ huoltoasemalla ken työskentelee..

Itse olen töissä huoltsikalla ja tunnustan suoraan että olen tyhmä kuin vasemmanjalan saapas... että kun osaa tehdä sen mitä kädestä pitäen opetetaan niin kyllä se siitä

• örk
        tyhymä kirjoitti:

Itse olen töissä huoltsikalla ja tunnustan suoraan että olen tyhmä kuin vasemmanjalan saapas... että kun osaa tehdä sen mitä kädestä pitäen opetetaan niin kyllä se siitä

Kunnon lihaa ;)

• Matkalainen

Voih...kyllä se hymy aina vaan jaksaa piristää matkalaisen matkaa...=)Eipä voi muuta sanoa kuin et ihana neito on..=)

• Matkalainen

Tietääköhän kukaan,et minkä ikäinen tuo Minna kaunokainen onkaan?Juoksenteleeko viel vapaalla,vai onks joku jo pyydystäny?=)Ihanan räväkkä mimmi...=)

• pollukka

Se on 19v ja pyydystettykin jo. mutta saahan sitä katsella siitä huolimatta vai kuinka? Mie ainakin katson vaikka kuin varattu olis

• Matkalainen
        pollukka kirjoitti:

Se on 19v ja pyydystettykin jo. mutta saahan sitä katsella siitä huolimatta vai kuinka? Mie ainakin katson vaikka kuin varattu olis

Eihän se mitään haittaa vaikka pyydystetty onkin...kyllähän noin kaunista neitoa siltikin mielellään katselee...=)Harmi vaan,et hän taitaa olla vaan kesätöissä.Kohta tulee syksy,ja hän katoaa tiskin takaa...=(

• Kylläpä jaksoitte jauhaa. No nyt hän taisi sanoa god bay.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94