Eilen kuoli 1 tieliikenteessä, viime yönä toinen. Raumanmerellä jo kolme (!!) kuollutta ja kaksi pahoinpidelty.
Onko aivot jätetty sittenkin narikkaan??
Juhannuksen
11
1479
Vastaukset
- Se vaan On
Ei ne kampanjat taida oikein purra suomalaisiin -humalaisiin sellaisiin.
- hyvääkin
Vielä ei ole sentään ketään hukkunut
- Ihmiset
Muistakaa hyvät ihmiset, että älkää turhaan lotrailko sen viina putelin äärellä, moinen lotrailu ajaa teität vielä turmioon. Sulkekaa hoi jo korkit ja viettäkää selvää juhannusta.
- juhlija
Vaan siis tehkää mitä?
- tekemistä
juhlija kirjoitti:
Vaan siis tehkää mitä?
pelailkaa vaikka pelejä ja kuunnelkaa henkellistä musiikkia, se rauhoittaa teitätkin parhaiten. Haravoikaa mökkinne pihoja ja paistakaa lettuja
- Jokavuotista
Joka vuosi juhannuksena kuolee paljon ihmisiä. Mitään ei opita: "eihän minulle mitään satu".
- sdcfvsdvdsv
viime vuonna jäi joku paloauton alle ja nyt kuollu jo kolme.
pitäsköhän noiden bileiden jatkoa miettiä uudestaan?
esim:grilli teltassa.ei yleensä saa viedä alueelle grillejä ja näin turvahommat kusivat.
hevifestareilla missä on niitä kaameita kissankiduttajia esim:tuska.
niissä bileissä tuskin on edes tappeluja.
olkaa varovaisesti nyt.
juhannusta voi viettää myös kännissä mutta kohtuudella.
.............ilosaareen menevä.............- Hommal
oli tapahtunut vissiin alueen ulkopuolella. Vai sittenkin siis itse alueella??? siinä tapauksessa myös järjestäjällä on vastuuta tapahtuneeseen.
- raumankävijä
"Leirintäalueella voit käyttää omia grillejä tai järjestettyjä nuotiopaikkoja, muun avotulen teko on ehdottomasti kielletty." Teksti on lainattu rmj:n netti sivuilta.
Leirintäalueella voi käyttää omia grillejä. Sitä varten leirintäalueella on alkusammutus vesitynnyreitäkin.
Itse olen grillaillut Kappelinsalmessa 3 juhannuksena peräkkäin.
- Yönä ei kuollut
kukaan liikenteessä, vaan Espoossa loukkaantui nainen vakavasti ajettuaan puuhun. Oli palaamassa ilmeisesti juhannuksen aatonaaton juhlista...
- Saldoa
Lisäksi siellä vielä raiskattiin eilen kaksi tyttöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407