Moi!
Osaisko joku kertoa oikean siiman/siimat (lähinnä ampumapää ja juoksusiima) otsikon vavalle.
Olen kokeillut useita eri siimoja ja painoluokkia (Visionin omia VS10F - VS12F ja Loopin vastaavia kokoja) ja samat ongelmat jatkuvat. Ongelmana ovat heittopituudet, yläheitto vielä joten kuten lentää siedettäville metrilukemille mutta alaheittoa ei saa juuri 15-20m pidemmälle lentämään (vapa on Visionin vanhempi 3-osainen malli). Ehdin jo epäillä miestäkin, mutta eipä heitto kulkenut alan ammattilaisen käsissä juuri yhtään pidemmälle. Olisko jollain antaa vinkkiä mitä siimaa/siimoja kannattaa kokeilla ( valmis testattu pituus tai paino ampumapäästä otetaan kiitollisena vastaan) vai pitääkö myydä vapa ja ostaa onki?
Vision 3zone 14' 9-10#
Jamo
1
1404
Vastaukset
- stegu
Missä ihmeessä tarvitaan yli kaxkytmetrisiä heittoja?Olen itse hankkimassa vitosluokan visionin lisäksi lohiluokan vempaimet ja käsitykseni mukaan 10-15m on riittävä heittopituus joella.Scierran lohisetti Rialinnan putiikista kiinnostaa erityisesti kokonaisvaltaisen paketin vuoksi ja vavalla elinikäinen takuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256