MILLAISIA ON KALAT MIEHET?

LeonGirl

millasia on kalat miehet/pojat? tunteellisia ovat :D se on ainakin huomattu.. mites tulee leijonan kanssa toimeen? mulla on ainakin menny kalat kaverin (siis miespuolisen) kanssa tosi hyvin :> aina vaan sellanen tunne että kaikkea ei sanota suoraan vaan ite pitää loput päätellä :D sitä on vaikeeta käsittää koska itse on tottunu kaiken suoraan sanomaan ja näin myös parisen kertaa tullu loukattua kyseistä kala pojua.. :P miten kalat osoittaa kiinnostuksen? mikä saa kalat kiinnostumaan? miten kiinnostuksen saa pidettyä yllä? kala miehet/naiset jos tiedätte niin vastailkaa :)

9

3266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukisit

aiemmat keskustelut tästä samasta aiheesta.
      Kuka jaksaa aina vastata samaan kysymykseen.. ei kukaan!

• ellu.62

kALAMIEHISTÄ SANOISIN ET PALJON MELUA TYHJÄSTÄ.NIIN OVAT ITEÄNSÄ TÄYNNÄ ETTÄ..

• Riksu
        ellu.62 kirjoitti:

Olet todella täysin 100%:sti oikeassa.

• mutta asiaa!!
        Riksu kirjoitti:

Kalamies itse on olevinaan se maailman täydellisin fiksuin ja viisain, muut ovat vain niitä tyhmiä ääliöitä.

Parhaimmillaan kala on paneerattuna pannulla!

• mitä mitä
        ellu.62 kirjoitti:

Sinua taitaa vituttaa se, että aina saat vaan pakit kalamiehiltä ja ehkä muiltakin miehiltä. Et itse taida olla mikään missi vaikka niin luuletkin. XD

• olet sinä
        Riksu kirjoitti:

Yrität nimettömän vahvistaa oman kirjoituksesi? Kuinka säälittävää. Taidat olla varsinainen luuseri buauegegegheheheh XD

• jaahas.........
        mutta asiaa!! kirjoitti:

Kalamies itse on olevinaan se maailman täydellisin fiksuin ja viisain, muut ovat vain niitä tyhmiä ääliöitä.

Parhaimmillaan kala on paneerattuna pannulla!

Noinko kovasti suututtaa jos kalat ovat älykkäämpiä kuin sinä? Koetahan hyväksyä tosiasiat itsestäsi. Ehkä sinullekkin vielä joskus kehittyy hyvä itsetunto.

• SE KALAMIEHISTÄ
        ellu.62 kirjoitti:

VIINAPULLO JA VIINA............
        JATKUVAA....

• jallu-alle30

Itse olen kalamies.

Oma vaimo ainakin kehuu maailman ihanimmaks mieheks 6 päivää viikossa ja sit se 1 päivä onkin kaikkea muuta...Eli sekin on vain niin ettei teistä naisista ota kukaan mitään selkoa... Kaikki ei voi aina miellyttää horoskoopista riippumatta...

Mutta ihania te olette kaikki silti...

Railakasta kesän jatkoa...=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe