hei vaa'at, mitä merkkejä teillä ei löydy ystävistä?
minulla nämä:
- skorpioni
- kauris
- härkä
- kalat
mitä merkkejä ei ystävissä?
9
1804
Vastaukset
- ei löydy
-kalat (en ole ihan varma..)
-rapu (tosin minulla on ollut rapu-ystävä)- ...
naimisissa ravun kanssa ja minun paras ystävä on rapu.
- Vaakawoman
-Vesimies
Kaikkia muita kylläkin :)Paras on kaksonen ja jousimies - Mie vaan
Olen seurustellut kalan kanssa 9v ja yhä paremmin menee. Paras ystäväni on skorpioni. Härkä myös erittäin läheinen ja rakas. Kummipoikani äiti on kauris, että noita kaikkia löytyy =).
Ainoastaan neitsyt, kaksonen, ei löydy. - vaaga
oinas (siis ei naispuolisia)
skorpioni - Libra77
no jos pelkästään ystäviä lasketaan niin vois kysyä niinpäin että mitkä löytyy..
Elikkäs leijona ja 2 x kaksonen.
Toki muistakin merkeistä kokemusta, mutta ne on sit sukulaisia, exiä yms.- vaaleavaaka
Parhaat ystäväni naisista kaksonen, rapu, vesimies x2 ja neitsyt.
Miesystävät ovat vesimies, oinas, vaaka ja härkä
- sanon toisinpäin..
minun ystävät;
kaksoset,
vesimies,
jousimies,
leijona. - ystävinä & rakkaina
Härkien kanssa suukotellaan ja sitten puukotellaan, mutta ainakin huumorintaju on sama.
Vaikeimpia ymmärtää ovat:
- ravut (vaistoa, mutta ei järkeä)
-neitsyet ("atomipommi olisi hyvä asia, jos sillä voi räjäyttää lian ja roskat pois")
-kauris (muiden elämä kiehtoo enemmän kuin oma)
-oinaat kaikessa höyrypäisyydessään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174