Elikkäs...muurahaiset valtasivat tomaattien kasvualustalaatikot. Kuinkas niistä pääsee eroon. Voinko kastella tomaatit vedellä jossa on ns. muurahaissirotetta, häviääkö tomaatitkin jos näin teen?
Muurahaiset tomaatti
2
2346
Vastaukset
- Onttomukulakiurunkannus
Luulisin, että tomaatit eivät suuremmin närkästy muurahaissirotteesta, mutta sitä voi kyllä sitten kertyä hedelmiin, joten en suosittele.
Minä olen vaihtelevalla menestyksellä hävittänyt muurahaispesiä kukkapenkkien reunakivien alta mäntysuopavedellä. Lorottelen sitä kastelukannusta runsaasti ja hiljalleen niin, että siitä todennäköisesti suurin osa päätyy murkkupesän sisärakenteisiin. Tarvittaessa uusin käsittelyn.
Luulisin, että tätä konstia olisi suhteellisen helppo soveltaa astioissa kasvaviin tomskuihinkin.
Jos et parempaa keksi, kokeile ja kerro, kuinka kävi. - koitos
Olen laittanut käytettyjä kahvinporoja kukkapenkissä ja kasvihuoneessa oleviin muurahaispesiin hyvällä menestyksellä ei ole myrkyllistä ja eikä maksa mitään kokeilu kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266