Uusi työpaikka??

Miten on??

Miten jengi ottaa vastaan yleensä uuden työntekijän?
Vähän pelottaa kun en ole ollut töissä pitkään aikaan ja uusi ala kyseessä. Varmasti kattovat alussa, että mikäs jätkä toi on oikeen. :( Toivottavasti on mukavaa porukkaa. Mun mielestä työpaikassa yksi tärkeintä on mukavat työkaverit. Jos on taas vittumaista jengiä, niin ei siellä viihdy kauaa.

5

1992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "työnhakija 2007"

Ihan ensin kerron tämän.Uuden työtekijän"sisäänajaminen"yrityksen työtehtäviin
      ja"tutustuminen"työyhteisöön vie väh.1-vuoden.Tutkittu asia tämä.Ikävä tosiasia on,että mitä enemmän ihmisiä yriyksessä, sitä suurempi on epämiellyttävän työkaverin läsnäolo.Ota uutena kasvona reipas ote ja aito olemus peliin.
      Tuo sinun(jännitys)ja epävarmuus on ihmillisen ihmisen piirre, joten Take it easy.

• Joku...

"No toi ei osaa kyllä yhtään mitään".

• fsdafasdf

kyllä meidän työpaikalla uudet työntekijät otetaan vastaan hyvinkin nopeasti ja sanoisin, että 2:ssa kuukaudessa on kaikki sopeutunut ja päässyt sisään. TEhtävien oppiminen vie oman aikansa, mutta niinhän se aina. Kyllä 1 vuosi on aivan liian pitkä aika sopeutumiseen. SIinä vaiheessa aletaan jo suunnitella työpaikan vaihtoa. Eli ei ole tutkittu tai jos on, niin laitatko linkin.

• luulot pois

Niin pitkään kuin esimies on paikalla olet semmoinen lepposa, hymyilet ja tervehdit porukkaa. Kun esimies on jättänyt sinut työtovereidesi seuraan, toimit tietenkin seuraavasti:

Otat heti luulot pois. Katot isoimman jannun ja heti riveliin kiinni, mielellään tuuppaat nokkaan niin että ottaa lukua heti. Sitten otat nyhverön ja pyörittelet sitä vähän aikaa siinä kentässä. Älä kuitenkaa liikaa, vaan päästät sen vähän helpommalla, saat siitä helposti liittolaisen itsellesi.

Sitten tsekkaat näteimmän typykän ja lähdet panee sitä vessaan.

Tämän jälkeen onkin vuorossa pomo...

Aika helppoa-kun ajattelee omalla päällä, vai mitä?

• Ehhehhehhh

uuh... tää sun on kyllä paras mitä olen näillä palstoilla konsanaan lukenut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55