kertokaahan porvoon suunnalta tulevalle, mihin metrolle kannattaa auto jättää, kun suuntaa hki keskustaan? katsoin itse kartalta että mellunmäki tai vuosaari...
auttakaa myös siinä asiassa, miten metro lippu ostetaan, olen joskus *pienenä* siellä käynyt, mutta ei ole mitään hajua miten homma toimii :(
Metrot
3
536
Vastaukset
- sintti^
En tiedä mihin auto kannattaisi jättää, mutta muistaakseni siellä metro asemilla on semmosia koneita mistä lipun voi ostaa, ja siellä on hyvät ohjeet, jopa minä olen joskus osanut:)
- yleensä
parkkipaikkoja jonne auton voi jättää.
http://www.hel.fi/wps/portal/HKL/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Helsingin kaupungin liikennelaitos/Liput/Lippujen myynti/Lipunmyyntiautomaatit - apua antava
Vie ihmeessä Puotilan metro-asemalle, rauhallinen ja 24h ilmainen parkki.
Voit ostaa metrolipun asemalla koneesta, maksat käteisellä. Valitset kertalipun jne.
Tai voit tilata sen tekstiviestinä kirjoittamalla viestiin "A1" ja lähettämälä sen numeroon 16355. Paluuviestin säilytät puhelimessa ja jos tarkastaja tulee niin näytät viestin hänelle. Voimassa tunnin ajan vaihdoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990