THE END

QEW END

NO niin nyt mä lopetan tämän selvisitte oikein hienosti mun kommenteista.vastasitte miten pitää ja olette yhdessä vahvoja no joka tapauksessa mä vaan kokeilin miten te suhtaudutte tälläiseen mutta olen ylpeä teistä no nyt tämä loppuu kaikki mitä tuli sanottua ei ollu totta mut mä pyydän anteeksi jos te jatkossa näätte mut tääl en oo pahoissa merkeissä voin ehkä kysyä pari asiaa.Mutta tämä oli tässä tää on ollu vaan pahaa unta mutta pyydän anteeksi.No hyvät jatkot kaikille moi.

2

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MasterGormo

sinä olet oikea Qew ja puhut täysin totta, on minun sanottava, että olet siis oppinut jotain ja olet siis tervetullut joukkoomme (minun puolestani).

• KyleKatarn1987

Qew pyytää anteeksi! Siis QEW PYYTÄÄ ANTEEKSI?!.. meiltä??! Nyt on maailmankirjat kyllä aivan sekaisin...

Tarkoitatko ihan tosissasi tuota, mitä juuri sanoit? Oletkohan sinä nyt ihan kunnossa? Ettet vaan ole saanut auringonpistosta ulkona piipahtaessa? Oletko kippee tai jottain? Et kuulosta lainkaan itseltäsi. :O ..... Öh... sinäkö et sitten olekaan meitä vastaan?? Kaikki puheesi olivat vaan pilaa tai osa jonkinlaista testiä, niinkö? En tiedä pitäisikö uskoa...

No jos olet oikea Qew ja puhut totta ja pystyt sen todistamaan niin olen kyllä iloisesti yllättynyt. Totisesti! :) Hyvin kunnioitettavaa käytöstä sinulta joka tapauksessa tuo anteeksi pyytäminen ja että kerroit miten asiat oikeasti ovat. Hieno juttu Qew!! = )

No tervetuloa vaan kysymään asioita Star Warsista, jos kiinnostusta todellakin löytyy. Vastailemme mielellämme kaikkiin järkeviin kysymyksiin ja otamme vastaan myös rakentavaa palautetta palstasta. Mukavaa että olet valoisalla puolella kanssamme. Tiesin aina, että sinussa on ainakin ripauksellinen hyvää piilossa siellä jossakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      319
      8241
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6493
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3735
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2898
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2570
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2533
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2266
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      116
      2188
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196