NO niin nyt mä lopetan tämän selvisitte oikein hienosti mun kommenteista.vastasitte miten pitää ja olette yhdessä vahvoja no joka tapauksessa mä vaan kokeilin miten te suhtaudutte tälläiseen mutta olen ylpeä teistä no nyt tämä loppuu kaikki mitä tuli sanottua ei ollu totta mut mä pyydän anteeksi jos te jatkossa näätte mut tääl en oo pahoissa merkeissä voin ehkä kysyä pari asiaa.Mutta tämä oli tässä tää on ollu vaan pahaa unta mutta pyydän anteeksi.No hyvät jatkot kaikille moi.
THE END
2
231
Vastaukset
- MasterGormo
sinä olet oikea Qew ja puhut täysin totta, on minun sanottava, että olet siis oppinut jotain ja olet siis tervetullut joukkoomme (minun puolestani).
- KyleKatarn1987
Qew pyytää anteeksi! Siis QEW PYYTÄÄ ANTEEKSI?!.. meiltä??! Nyt on maailmankirjat kyllä aivan sekaisin...
Tarkoitatko ihan tosissasi tuota, mitä juuri sanoit? Oletkohan sinä nyt ihan kunnossa? Ettet vaan ole saanut auringonpistosta ulkona piipahtaessa? Oletko kippee tai jottain? Et kuulosta lainkaan itseltäsi. :O ..... Öh... sinäkö et sitten olekaan meitä vastaan?? Kaikki puheesi olivat vaan pilaa tai osa jonkinlaista testiä, niinkö? En tiedä pitäisikö uskoa...
No jos olet oikea Qew ja puhut totta ja pystyt sen todistamaan niin olen kyllä iloisesti yllättynyt. Totisesti! :) Hyvin kunnioitettavaa käytöstä sinulta joka tapauksessa tuo anteeksi pyytäminen ja että kerroit miten asiat oikeasti ovat. Hieno juttu Qew!! = )
No tervetuloa vaan kysymään asioita Star Warsista, jos kiinnostusta todellakin löytyy. Vastailemme mielellämme kaikkiin järkeviin kysymyksiin ja otamme vastaan myös rakentavaa palautetta palstasta. Mukavaa että olet valoisalla puolella kanssamme. Tiesin aina, että sinussa on ainakin ripauksellinen hyvää piilossa siellä jossakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633