Hyvät ennustajat ja muut lukijat. Ei ole sitten löytnyt sitä naista jota minulle eräs nimeltä mainitsematon ennustaja minulle lupasi kevättalvella. Hän sanoi että keväällä tapaat tämän tytön. Nyt on jo kesä ja olen edelleen yksin. Aina minulle on luvattu syksyllä että keväällä löydät ja keäällä taas että syksyllä löydät, tätä on jatkunut jo yli 5 vuotta. Sanoisitte hyvät selvännäkijät suoraan etten minä koskaan ketään löydä kun kukaan ei oikeasti huoli mua niin pääsisin tästä tuskasta eroon, muttakun kaikki ennustajat ovat luvanneet minulle kumppania mutta ei sellaista taida tulla ikinä, minulle ei ole luotu ketään. Ei nyt eikä koskaan, tämä on näköjään minun kohtaloni.
Sydän tuskaa huutaa..
11
831
Vastaukset
- _-Eris-_
Tein sinulle jaon ja se näytti, ettet koskaan löydä kumppania.
Ehkäpä parempi alkaa keskittymään muihin asioihin. Jokin uusi harrastus ehkä?Tuon olisi voinut mainita minulle jo viisi vuotta sitten. Nyt lukuisien ennustajien lupauksien ja useiden tuhansien eurojen ennustajapalkkioiden maksujen jälkeen olo on erittäin katkera joten kiitos kaikille.
- jos ne
samu1 kirjoitti:
Tuon olisi voinut mainita minulle jo viisi vuotta sitten. Nyt lukuisien ennustajien lupauksien ja useiden tuhansien eurojen ennustajapalkkioiden maksujen jälkeen olo on erittäin katkera joten kiitos kaikille.
ennustajat ja näkijät, joilta sait näitä vastauksia tarkoittikin syksyä tai kevättä vasta joskus kymmenien vuosien päästä tai sitten joissakin seuraavissa elämissä?
- Edam A Avulius
samu1 kirjoitti:
Tuon olisi voinut mainita minulle jo viisi vuotta sitten. Nyt lukuisien ennustajien lupauksien ja useiden tuhansien eurojen ennustajapalkkioiden maksujen jälkeen olo on erittäin katkera joten kiitos kaikille.
ajattele asiaa niin päin, että eipä siinä mennyt hyvä hukkaan vaikka muutaman vuoden sisällöttömästä elämästäsi helppoheikkien pillin mukaan tanssahtelitkin. Jollainhan - ja jonkun kustannuksella - niidenkin pitää elää.
Nyt olet kuitenkin selkeästi jo tarkoituksesi tällä(kin) saralla täyttänyt, joten olet vapaa.... tekemään mitä? Aivan! Ei sinulla yksinäisellä luuserilla ole mitään merkityksellistä tehtävää/annettavaa ja se - tulevaisuus, huomaatkos - onkin se todellinen ongelma ja harmin aihe tässä, ei mennyt "elämä".
Ja nyt odotat jo jännittyneenä, mitä neuvoja muilla on tarjolla sinulle tämän ongelman ratkaisemiseksi. Nay! Olet oikein katkera ja vihainen kun kukaan ei tahdo sinua auttaa. Ja minäkin tässä kehtaan vielä kritisoida sinua ja ilkkua elämäntilannettasi... kuinka julkeaa! Vai onko?
Mietippä, Samu, kerrankin ihan itse: kumpi on oikeammassa - ne lukuisat "auttajat" jotka kertoivat sinulle, että kyllä se siitä vai minä, joka kerron, että ei - ei se siitä nyt eikä huomenna. Ja sitten kun tämä kirkastuu sinulle, mieti, mitä aiot tehdä asialle. Ihan itse. Kerrankin. Edam A Avulius kirjoitti:
ajattele asiaa niin päin, että eipä siinä mennyt hyvä hukkaan vaikka muutaman vuoden sisällöttömästä elämästäsi helppoheikkien pillin mukaan tanssahtelitkin. Jollainhan - ja jonkun kustannuksella - niidenkin pitää elää.
Nyt olet kuitenkin selkeästi jo tarkoituksesi tällä(kin) saralla täyttänyt, joten olet vapaa.... tekemään mitä? Aivan! Ei sinulla yksinäisellä luuserilla ole mitään merkityksellistä tehtävää/annettavaa ja se - tulevaisuus, huomaatkos - onkin se todellinen ongelma ja harmin aihe tässä, ei mennyt "elämä".
Ja nyt odotat jo jännittyneenä, mitä neuvoja muilla on tarjolla sinulle tämän ongelman ratkaisemiseksi. Nay! Olet oikein katkera ja vihainen kun kukaan ei tahdo sinua auttaa. Ja minäkin tässä kehtaan vielä kritisoida sinua ja ilkkua elämäntilannettasi... kuinka julkeaa! Vai onko?
Mietippä, Samu, kerrankin ihan itse: kumpi on oikeammassa - ne lukuisat "auttajat" jotka kertoivat sinulle, että kyllä se siitä vai minä, joka kerron, että ei - ei se siitä nyt eikä huomenna. Ja sitten kun tämä kirkastuu sinulle, mieti, mitä aiot tehdä asialle. Ihan itse. Kerrankin.Siis Väitätkö tosiaan että olen yksinäinen luuseri? Aika ilkeästi sanottu sinulta! Käyn säännöllisessä palkkatyössä ja en kulje baareissa juomassa niinkuin minun jotkut kaverit tekevät, osa heistä ei edes tiedä mitä työ on, ja näitä opiskelijoita ym työttömiä kavereita olen kuskannut koko helvetin nuoruuteni ja palvellut heitä, että en ole menneisyyteni kanssa mitenkään sujut niinkuin väität, olen hevetin katkera mun nuoruudestani ja sitä asiaa ei mikään korjaa. Joo olen elänyt ennustajien ym. tietäjien pillien mukaan, mutta vaikka en heidän neuvoja enää kuuntelisi niin ei se asiaa miksikään muuta. En vain ole niin kiinnostava tyyppi kellekkään, ja jos jumala on olemassa niin se on ajatellut asiat niin että mulle ei ole luotu ketään, todella ikävää jos näin on asia.
- lemmenliekkiin
:joo:teet liikaa kaikkea muuta hommaa,et ole aidosti kiinnostunut kenestäkään.
et ilmaise sanoin etkä teoin kiinnostustasi. Olet vaan ja oletat, että se tulee sua kotoa hakemaan.
Voihan niinkin käydä,mutta epätodennäköistä.
joku on katsellut suia mutta ei uskalla tehhä aloitetta,kun olet ollut niin jäätävän oloinen hänelle.
Mene ja juttele hänelle. Tiedät kyllä,ketä tarkoitan,tapaat hänet jokaikinen päivä!kenelle? Tunnen tai tiedän monia naisia mutta ei yksikään kyllä vaikuta olevan minusta kiinnostunut, näen sen kyllä, ja lisäksi kaikki tytöt jota tiedän niin ovat varattuja, ja en kyllä tapaa joka päivä ketään tyttöä, ainoastaan voin nähdä tai törmätä johonkin päivittäin sanomatta mitään, sillä eivät ne naiset ole joita tiedän niin osoittaneet ainakaan minulle mitään merkkejä siitä että olisi kiinnostuneet milään tavalla tai edes katsoneet minua. Kerro minkälainen tyttö se oikein sitten on joka on katsonut minua? Menen heti juttelemaan tälle tytölle jos vain tietäisin kuka hän on.
- Pii
olet este sille, ettei rakkaus astu elämääsi. Ihminen heijastaa ulospäin sitä, mitä ajattelee itsestään ja kuinka kohtelee todellisuudessa itseään. Jos odotat, että elämääsi tulee rakkaus, joka rakastaa sinut ehjäksi, saat odottaa sitä loputtomiin. Kun alat kiinnittää huomiota siihen, kuinka todellisuudessa arvostat ja rakastat itseäsi, heijastat samaa ympäristöösi. Rakkaus vetää puoleensa rakkautta, katkeruus vetää puoleensa katkeruutta, yksinäisyys vetää puoleensa yksinäisyyttä. Sinä itse olet kumppanin löytymiseen joko este tai mahdollistaja :)
- Racce
Ei se niin varmaa ole, että jokaiselle ihmiselle on tarkoitettu kumppani. Onhan kautta maailman sivun ollut naimattomia ihmisiä ja tulee jatkossakin olemaan.
- alan oppia
Ei onni löydy etsimällä, onni löytyy elämällä !
Itse joskus kuten niin moni, lankesin samaan sääliin. Nyt alan pikkuhiljaa oppia ettei ihmistä ole tarkoitettu odottamaan onnea, ihan kun sen joku toisi sinulle, että ole hyvä, tässä tää nyt on! Mitä sitten tekisit sillä?
Onni tulee kun toteutat haaveita, teet elämässä sitä mistä haaveilet tai ainankin pyrit sitä kohti. Esim. harrastukset, ammatti, tai joku konkreettinen mitä haluat...
Se saa ihmisen iloiseksi, voimaan paremmin ja se luo hyvää ja hyvä rakkautta ja...siel mis on onni siel on sydämesi, siel mis on sydämesi , siel on RAKKAUS. Ja sitten kun SE toinen ihminen löytyy...
Onni on asia joka kaksinkertaistuu kun sen jakaa.
- ennustaa
Tämän kaiken nyt lukeneena,esitän kysymyksen,jota muutkin välillä tällä palstalla kyselee: onko olemassa tänä päivänä ennustajaa,jonka kaikki ennustukset ovat menneet kohalleen? Ei mitään,että se tiesi osittain. Jos kymmenen kysymystä esittää,niin todennäköisesti joihinkin tulee oikea vastaus.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144