Sopiiko tällainen pari, vai onko se yhtä helvelvettiä? Veikkaan omasta kokemuksesta, helvettiä!
Leijona/Neitsyt
5
1927
Vastaukset
- voin kertoa
että LeijonaN ja NeitsytM täyttä helvettiä
- tommi77
Jellona vaihtoon!!!!!!!!
- snowqueen
niin kuka sitä jaksaa pikkutarkkaa sievistelijää ylipäätään katella?? Kun tarjolla on paljon mielekkäämpiäkin miehiä kuten rapu, scorppiooni ja tietysti leijona
- eri mieltä
Itse olen neitsytN ja mieheni leijona.Hyvin ollaan pärjätty,toki otetaan sanallisesti välillä yhteen,koska kummatkin halutaan olla "kingejä",mutta eikös se kuulu joka parisuhteeseen?Itse ainakin kaipaan sitä et toinen pistää kapuloita rattaisiin,eikä ole mikään äidin pikku poika ja anna kaikkea periksi..Mut tää on vaan mun näkemys ja toimii mulla..
- Sillyxo
Ei toimi...Leijona ei ymmärrä neitsyeen ihme nipotusta. Kaikki pitäisi olla niin täsmällistä ja loppuunastiharkittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364