Millaisia kokemuksia muilla on tavaraterminaalien työntekijöiden asiakaspalvelusta. On ihmetelty, että ainakin Pohjanmaalla näyttää olevan asiakaspalvelukyvyttömiä toimistotöissä.
Kuljetusliikkeiden
4
2788
Vastaukset
- viitti
soon täälä etelä-pohojammaalla niin notta jos kuski ei itte saa tavaroota pois kyytistä niin olokohon siälä ja onhan tuas rukki/pumppukärry vapaana (:
valitettavasti mä oon teheny toisin jos on pitänyt nostaa kyytiin tai pois niin olen sen tehnyt ilman ylimääräistä pyytämistä vaikka se ei meikäläisen hommiin ole aina kuulunutkaan
ja vielä kun sais töitä ettei se menisi sen vanhankaavan mukaan että kun tarvitaan työntekijää niin ensin käydään tutut ja sukulaiset läpi ja sitten vasta otetaan vieras työntekijä jos ei muita löydy
tahdon kuskiksi kuskin paikalle- Lukkikuski satamas
Nostelkaa vaan kontit kyytihin ite, oman kylän poijat on etusijal ja sukulaaset, jos on hyvis väleis, sitte vasta vieraille , jos osaavat olla ihmisiksi. Oikia tyyli on teillä Etelä-pohjanmaalla. Kunniootan kirjootajan mielipirettä.
- kun on
käyty, on ollut rehti meininki. Ei pelkää pohjoisen pojat töitä. Etelän autokuski.
- Sinnuli
Monesti se on silviisiin, että täysin vihreänä sitä rekkafirman toimistolle töihin joutuu/pääsee. Joku on päässyt sillä, että on joskus lukenut Venäjää koulussa (10 vuotta aiemmin) ja ks. firmassa kävi venäläisiä rekkamiehiä. Oppiihan siinä muutaman lisäsanasen, kun aikansa siellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251