Itsetyydytys?

-kummissaan- (n)

Olen nähnyt joka viikko itsetyydytysunia, joissa useammissa minulla on sama liila hieromasauva. Tämä on aivan älytöntä, sillä en edes omista kyseistä vempainta. Usein unessa myös elämäni miehet vierailevat, siis sellaiset kenen kanssa olen ollut jonkinlaisessa suhteessa. Vuorotellen he jollain tavalla henkisesti nöyryyttävät minua, esim harrastavat toisen naisen kanssa seksiä nenäni edessä ja minä tyydytän itseäni vieressä. Tämä alkaa olla jo tosi outoa ja haluaisin tämän yöllisen kidutuksen loppuvan. Joskus toki seksiuneni ovat miellyttäviä, mutta usein niihin liittyy häpeä ja nöyryytyksen tunne. Tätä on jo jatkunut todella kauan joten haluaisin valaisua tähän noloon uneeni, kun en nyt viitsi keneltäkään ystävältänikään kysyä. Olisi mukavaa jos joku voisi auttaa tulkinnassa.

4

2961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laurami

unesi kertoo että kaipaat sukupuolista laukeamista. Jos olet ilman parisuhdetta, unesi kertoo että koet seksuaalisuuttasi kohtaan syyllisyyttä tai hämmennystä. Voi tarkoittaa myös että sinussa on kätkettyä raivoa ja turhautuneisuutta

• Anonyymi

unentulkinta et tule koskaan saamaan seksiä keneltäkään. ainut mitä saat ja miltä saat tyydytyksen on sinun oma lilavärinen dildo.

• Anonyymi

Seksiä aina saa, mutta saako tyydytyksen, onkin toinen juttu.

• Anonyymi

Pitää tulla uskoon, niin sinne tulee Pyh Henki ja sen mukana Pyhyys ja tietysti uskovaisellakin on taisteluja, mutta sydämmessä on rauha, jonka Jeesus antaa.
      Tässä todistus. https://www.youtube.com/watch?v=Iiou94O4Dbk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58