Komeat ja fiksunoloiset miehet katselevat kaupungilla, ravintolassa, kaupassa etc. päät kääntyvät...mutta ne jotka tulevat juttusille ovat tyhmänoloisia nörttejä, anteeksi vaan. MIKÄ TEITÄ SUOMALAISMIEHIÄ OIKEIN VAIVAA???? En oo ylimielinen enkä kylmä.
Masentaa
6
2463
Vastaukset
- Jos vaikka
menisit itse juttelemaan niille miehille? Jos olet uskomattoman kaunis, niin kaikki miehet eivät välttämättä edes uskalla tulla puhumaan.
Mikä siinä muutenkin on, että miesten pitäisi aina tehdä aloite?? - Nimetön
tämä on ihan yleinen "sairaus": ujous. kaikki eivät uskalla puhua naiselle, en minäkään ole koskaan puhunut tuntemattomille.
- se että
suomalaismiehet ovat nörttejä, rumia luusereita vailla vähäisimpiäkään käytöstapoja. Hävettää olla suomalainen.
- .....................
se että kirjoitti:
suomalaismiehet ovat nörttejä, rumia luusereita vailla vähäisimpiäkään käytöstapoja. Hävettää olla suomalainen.
Suomalaiset naiset kaikki on vai unelma kaunottaria. On sulla syytäkin hävetä!
- ei näin
se että kirjoitti:
Aika yleistä, auotaan päätä ja haukutaan ylimielisellä asenteella, tekee oikein hyvää. Jos neitiä etoo noin pahasti, pyydän muuttamaan ulkomaille. Siellä ehkä mölyt pysyisivät mahassa, jos ero on noin iso kuin kerran väität.
- tiedät että
sinua katseleva mies on fiksunoloinen? Ulkokuori voi monesti pettää....
Mutta yhdyn tuohon ap siinä mielessä,että itse naisena kun olen jossain tunnen itseni välillä rumaksi kun kukaan ei tule juttelemaan baarissa yms. vaan kaikki yritykset menee vieressä olevalle ystävälle. Seinäruusuna olen monesti.
Kuitenkin kun joku minuun tutustuu,saan ylistyksiä aina kuinka kaunis olen.
Sain sitten kuula että on vaikeaa lähestyä kaunista naista. Suomalaiset miehet ovat ujoja.
Joten kaipa minun pitää ottaa kohteliaisuutena se että minua vaan katsotaan,mutta ei tulla juttelemaan :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707