Graffiti

jossu.

Mitä mieltä ihmiset ovat graffiteista? Näistä kauniista asioista mitkä tuovat väriä betonilähiöönkin. :) Kertokaa se mulle :)

Itse siis olen sitä mieltä että graffiteissa on sitä jotain. :)

9

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Print24

...ja toiset vihaa. On myös paljon eri mielipiteitä siitä onko graffitit taidetta vai ei. Tähän tuskin koskaan saadaan yksiselitteistä vastausta josta kaikki voivat olla yhtä mieltä...

• yksimielisyys

Kyllä varmaan ehdottomasti voidaan samaa mieltä kaikki olla siitä, että itse graffitimaalaukset voidaan liittää taiteen piiriin. Kulttuurin lieveilmiöt taas, kuten tägäys ja throw-upit, taas voivat aiheuttaa enemmän kiistaa taiteellisella arvollaan. Itse näen myös nämä muut osa-alueet esteettisesti miellyttävinä, eli taiteena.

• Pitävä
        yksimielisyys kirjoitti:

Kyllä varmaan ehdottomasti voidaan samaa mieltä kaikki olla siitä, että itse graffitimaalaukset voidaan liittää taiteen piiriin. Kulttuurin lieveilmiöt taas, kuten tägäys ja throw-upit, taas voivat aiheuttaa enemmän kiistaa taiteellisella arvollaan. Itse näen myös nämä muut osa-alueet esteettisesti miellyttävinä, eli taiteena.

Graffitimaalaukset ehdottomasti ovat taidetta. Eikö ihmisen tekemä värillinen maalaus keskimäärin lueta taideteokseksi? Tosin graffiteissa kuten kaikessa muussakin taiteessa, osa on hienoa ja osa ei (toki mielipiteistä riippuvaista).
        Tägit ja throw-upit ovat ehdottomasti myös taidetta, mutta niin pienen piirin nauttimaa taidetta, ettei niitä varmaan suuren yleisön piirissä tulla ainakaan hetkeen taiteeksi lukemaan.

• Nimetön

www.adressit.com/katutaide
      toivottavasti meitä on useampia...
      nolletoleranssi pois! allekirjottakaa adressi!

• LegalGraffiti

Nollatoleranssi on perseestä ja graffitit kuuluu maailmaan!!!Eiks näin oo?

• taidetta

jeps. Ja vastoin yleistä luuloa, jonka mukaan graffitimaalarit ovat tulevaisuutta vailla olevia pilvenpössyttelijöitä, niin itse olen tuikitavallinen kulttuurista kiinnostunut yliopisto-opiskelija, joka ei niin aikuiseksi kasva koskaan että graffitiharrastuksesta luopuisi.:)

• tomppaaz
        taidetta kirjoitti:

jeps. Ja vastoin yleistä luuloa, jonka mukaan graffitimaalarit ovat tulevaisuutta vailla olevia pilvenpössyttelijöitä, niin itse olen tuikitavallinen kulttuurista kiinnostunut yliopisto-opiskelija, joka ei niin aikuiseksi kasva koskaan että graffitiharrastuksesta luopuisi.:)

Asiaa!!

• BARE

Eipä mitään ihmeellistä kyllä. Ei niitä kauniiksi voi sanoa. 99% jotain sotkua, joissain on jotain yritelmää matkia kauniita kaaria, mutta nekin menee yleensä big time perseelleen.

Yhteenvetona vois sanoa, että ne on huonoa kuvataidetta.

• BARE

Äshh sori... huono päivä... ehkä pistin vähän liian kärjistetysti tota tekstiä taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe