Olemme lähdössä Panamaan 28.2.2008,onko Tampereen suunnasta muita lähtiöitä ? Lento lähtee 6.10 H:ki.Ollaan jo niin matkakuumeessa että mietitään miten mennään H:kiin aamu-yöllä?
Vastaa ja ollaan kaikki matkakuumeessa.
Panamaan 28.2.2008
2
1247
Vastaukset
- saara
Olen lähdössä Panamaan itse jo aikaisemmin ja suoraan Hesasta. Tuttujani on kuitenkin lähtenyt usein Tampereelta Helsinki-Vantaalle lennolle, joka on lähtenyt aamutuimaan. He ovat päässeet aina kätevästi suoraan Paunun bussilla lentoasemalle, muistaakseni yhdellä helpolla vaihdolla Keimolassa. Homma on kuulemma toiminut hyvin. Eli jos pääsette kätevästi Tampereen päässä yöaikaan linja-autoasemalle eikä kimppakyytiläisiä löydy, suosittelen bussia. Hyvää matkaa (täälläkin jo matkakuumeessa)!
- Hippie
Me lähdimme Panamaan tämän vuoden 1.3. aamuyöllä..
Lähdimme Turusta bussilla ja se olikin oikein kätevää.. Bussi jätti meidät suoraan lentoaseman lähtöportille ja se helpotti todella paljon...
Kannattaa tehdä samoin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738