Huomasin noin puolivuotta sitten pienen halkeaman r - näppäimen yläpuolella ajattelin että siitä ei olisi haittaa mutta eilen huomasin että halkeama oli isontunut ja meni suoraan siihen jossa näkyy virta valo sitten laskin ds n kannenn ja plonks sarana jäi kiinni ylempään kanteen ja se missä näkyy virta eli se valo tippui suoraan syliini ven pelästynyt koska tiesin että ds toimii vielä.
- Missä olisi huoltoja vai onko ollenkaan ? Ja paljon suunnilleen maksaa
- Häviääkö animal crossingisssa kaikki kukat suuri n osa minulla on aika paljon hybridejä.
Kiitos jo etukäteen :)
Ds lite hajosi :/ + Kyssiä
3
620
Vastaukset
ovatko takuut vielä voimassa?
No, mielestäni kannattaa ensin ottaa yhteyttä kauppaan josta ostit DS:n (soittaa sinne). Sieltä saat lisätietoa. Jos puhelut menevät takuuseen, yleensä selviää paikallisverkkomaksulla (~0,08€/min). Voi olla että joudut soitttamaan DS:n ohjeessa lukeviin numeroihin, jotka maksavat tod. näk. enemmän, jossain joutuu maksamaan 0,3€/min.
Animal C:stä en tiedäkään mitään.- aassa
Se oli kyllä mun oma syy etä se tippu puol vuotta sitte maahan ja tuli se halkeama. Eihän takuu korvaa ku vain teknisiä vikoja ja halkeamat jotka ovat ollett jo ostettaessa siinä ds ässä. :S
aassa kirjoitti:
Se oli kyllä mun oma syy etä se tippu puol vuotta sitte maahan ja tuli se halkeama. Eihän takuu korvaa ku vain teknisiä vikoja ja halkeamat jotka ovat ollett jo ostettaessa siinä ds ässä. :S
Soittelisin silti Nintendon huoltoon ja kysyisin huoltopaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854