Hilton haluaa äidiksi.

Maaatkijaaa

Ja eikä yhtään vaikuta se, että Nicole on raskaana ja Hollywoodissa oikein vauva buumi tällä hetkellä.

Mahtaakohan Paris olla lapselle hyvä esimerkki kasvatuksen suhteen?

6

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep..

Ois kyl ihana äiti

• Säälittävää touhua

Eiköhän PH ole jo näyttänyt aika paljon huonoa esimerkkiä monien,monien asioiden suhteen?Keksisi omat juttunsa,eikä vain koittaisi pysyä väkisin muiden keksimien muotivillitysten mukana.Liian läpinäkyvää...

• jo viisi vuotta julkisesti
        Säälittävää touhua kirjoitti:

Eiköhän PH ole jo näyttänyt aika paljon huonoa esimerkkiä monien,monien asioiden suhteen?Keksisi omat juttunsa,eikä vain koittaisi pysyä väkisin muiden keksimien muotivillitysten mukana.Liian läpinäkyvää...

että haluaisi ne 30-vuoteen mennessä.. ja hilton ei ole kyllä tehnyt yhtään mitään sellaista, että hän poikkeaisi jotenkin radikaalisti suurimmasta osasta muita äitejä mitä tulee menneisyyteen.. itseasiassa hilton on suhteellinen vähällä päässyt.

• alkoi juuri
        jo viisi vuotta julkisesti kirjoitti:

että haluaisi ne 30-vuoteen mennessä.. ja hilton ei ole kyllä tehnyt yhtään mitään sellaista, että hän poikkeaisi jotenkin radikaalisti suurimmasta osasta muita äitejä mitä tulee menneisyyteen.. itseasiassa hilton on suhteellinen vähällä päässyt.

samaan aikaan hehkuttamaan,kun vauvat ovat tällä hetkellä Hollywoodissa muotibuumi...

• mies..

Minä voisin siittää pennun sille, yh-huoltajaksi rupean ja Paris Hilton saa maksella mulle kalliit elatusmaksut!

• PÖLLÖMPI

ajatus...hmm...mut mites sitä pääsis siitosetäisyydelle ? Guerillat vetää lättyyn hetikohta...siittele siinä sit... ;D

Varmaan Miss Holtittomalla on myös suuret vaatimukset...notta DNA-tutkimusten kautta sitten vaan...

Kaikki mukaan :

GeeGeeGeeneissä löytyyyyyy,niitä kaikille mä jaan,valmis oon mä antamaan... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe