Eli kuinka paljon olette saaneet palkkaa mansikoiden myyjinä? onko palkoista jotain säädöksiä?
MANSIKOIDEN MYYJÄN PALKKA?
10
6623
Vastaukset
- saanut
Olen ollut kahtena kesänä (eri työnantajilla)myymässä marjoja. Ekasta paikasta sain palkkaa 5,5 e tunnilta (pimeenä, mutta olin niin nuori etten tajunnut sitä) ja toisesta paikasta 7 e.
- mansikkatyttö 92
palkka on TESin mukaan 12,18 euroa/tunti. tämän voi vaatia myös jälkikäteen kolmen vuoden aikana työsuhteen päättymisestä. liiton lakimiehet hoitivat omalta osaltani homman talteen.
- manzikan
mansikkatyttö 92 kirjoitti:
palkka on TESin mukaan 12,18 euroa/tunti. tämän voi vaatia myös jälkikäteen kolmen vuoden aikana työsuhteen päättymisestä. liiton lakimiehet hoitivat omalta osaltani homman talteen.
myynnistä 12.18 tunti.
sen minäkin uskon
- maksettiin
7,15 euroa tunnilta (sunnuntaina tuplapalkka) ja 12,5% lomakorvausta, maaseutuelinkeinojen työehtosopimusta noudatettiin.
- Laiskat pois
Tee työ kunnolla tai potkin sinut metsään vartin päästä.
- mun palkka
Mun tuntipalkka on 9€. Teen 10h päivää ja kuutena päivänä viikossa. Oon tosi tyytyväinen että pääsin tähän firmaan töihin, eivät maksa mitään kitupalkkaa.
- Anonyymi
Lyhytaikainen määräaikainen mansikan yms. Myyntityöstä, 10 eur. Tunti on kohtuullinen.. T. Lauri Leo p.
- Anonyymi
Siis esim. 20 pv myyntityöstä. 10 eur. Tunti on kohtuullinen. Lauri Leo p
- Anonyymi
KLITORIS
- Anonyymi
Paljon mansikan myynnissä tuntipalkat nykyisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256