Skoda Octavia TFSI RS vm.2006

Ostanko ?

Onko autolla tyyppi vikoja ? Yllättävän paljon on tarjolla vm. 2006 autoja. Mihin kannattaa kiinnittää huomiota kyseistä autoa ostaessa ?

6

6390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyppivikaville

Itsellä on ollut vajaat kaksi vuotta ja 55tkm kysymäsi ajokki käytössä. Ainoa takuuseen korjattu vika on ollut takaoven pienen kolmioikkunan uudelleen liimaus, koska se rupesi vuoden ajojen jälkeen suhisemaan.

Ylipäätään kyseinen vika on ollut koko auton ainoa vika. Täällä on parjattu paljon Octavioiden vioista, mutta kirjoittelijat vaikuttaa pääsääntöisesti olevan murrosikäisiä poikia, joilla ei ole minkäänlaista omaa kokemusta eikä vielä vähään aikaan tule olemaankaan.

Eipä tuon ikäisessä autossa vielä ihmeitä ole, toki jos edellinen omistaja on harrastanut rajumpia otteita ajossaan, niin saahan kaiken rikki ennenaikojaan. Itse selvittäisin aine tällaista autoa ostaessa edellisen omistajan ja tekisin siitä päätelmiä, kuinka paljon "sikaa" yksilö on saanut yleisvaikutelman lisäksi.

Paljon niitä on tarjolla mutta paljon niitä on myytykin, olisiko moni ostanut osarilla ja ilmaantunut kykenemättömyys maksaa?? Tällaisten autojen omistajat tietysti ovat autoista enemmän kiinnostuneita ja vaihtosyklikin voi olla tiuhempi ihan vaan vaihtelun ilosta.

Itse aion pitää kyllä 3-4 vuotta kilometreistä riippuen, mitään syytä vaihtoon ei ole ja tyytyväinen olen autoon ollut.

On muuten varmaan yleisin liikkuvien poliisien siviiliauto nykyään, kertoo ehkä jotain viattomuudesta.

• Kysyjä ei tieltä eksy.

Kiitos asiantuntevasta kommentista. Itse olen ajanut uudella koeajo autolla ja tuntui istuvan kaiken puolin kivasti. Rengas melu oli tosin ainut miinus merkki, mutta sen selittää 18" vanteet ja matalat läskit.

• Kummat ottaisin
        Kysyjä ei tieltä eksy. kirjoitti:

Kiitos asiantuntevasta kommentista. Itse olen ajanut uudella koeajo autolla ja tuntui istuvan kaiken puolin kivasti. Rengas melu oli tosin ainut miinus merkki, mutta sen selittää 18" vanteet ja matalat läskit.

Niin, onko kenelläkään kokemuksia siitä, paljonko rengasmelulla/ajettavuudella on eroa kyseisten tuumakokojen välillä? Ja tarkoitan Skodan orkkis paketteja. Itse en ole päässyt ajamaan noilla 18" pyörillä, kun tuntuvat koeajoautot olevan melko kortilla.

• kjhkjhhjkg
        Kummat ottaisin kirjoitti:

Niin, onko kenelläkään kokemuksia siitä, paljonko rengasmelulla/ajettavuudella on eroa kyseisten tuumakokojen välillä? Ja tarkoitan Skodan orkkis paketteja. Itse en ole päässyt ajamaan noilla 18" pyörillä, kun tuntuvat koeajoautot olevan melko kortilla.

Biltemasta saa ääniestemattoa, jota laitat taakse takapenkin reunassa oleviin pystysaumoihin ja eteen jalkatilaan.

Lisäksi Michelinin renkaat, niin Octavia on tämän jälkeen eräs hintaluokkansa hiljaisimmista autoista.

• hannu

Nokian kitkoilla melutaso laskee huomattavasti.kesäkumeista en tiedä.

• Anonyymi

Ri kannata ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe