millaisia kokemuksia teillä on göteborgista? olen matkustamassa sinne nyt kesällä, enkä ole aikaisemmin käynyt. Kaikkea positiivista kyllä ihmisistä ja ilmapiiristä olen kuullut...mutta onko liikenne esim. kovin monimutkaista yleisillä kulkuneuvoilla? ja missä kannattaisi syödä? millainen göteborg on kesäkaupunkina?
göteborgiin matkalla
kesämatkailija
4
2569
Vastaukset
- kaupunki minusta.
Olen käynyt Göteborgissa lähinnä työkuvioissa, mutta kivalta paikalta tuntuu kaikin puolin niin kesällä kuin talvella. Suosittelen, että suuntaat ehdottomasti Lisebergin huvipuistoon. Se ei ole pelkkä huvipuisto, vaan siellä on muutakin nähtävää ja mukava tunnelma. Joen rannalta löytyy muutamia kivoja ravintoloita, joista kivat näkymät. Pääkadun varrella on myös hyviä ruokapaikkoja. Ratikalla kulkeminen on ainakin ihan helppoa.
- ihmeessä
Rambergetillä ja Keillers Parkissa.
olisi upeaa reissata mm ruotsissa ja göteborgissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134