Hei! Löytyisiköhän täältä mukavan leppoisaa nais tai miksei mieskin retkiseuraa Lappiin tai Norjan luontoa ihailemaan, reilu viikon reissu olisi mielessä ja ensi viikolla olis tarkoitus lähteä Etelä-Suomesta ajelemaan.Katsotaan tuleeko tästä kalareissu, hillareissu tai jotain muuta
Lappiin reissuseuraa
6
1927
Vastaukset
- Minä vaan
Tässä olis läheltä hesaa mies lähdössä myös pohjoseen, yksin tai? Mutta otappa yhteyttä, vaikka ensin tätä kautta
- koppeli
Hei reissaaja.Tein jo tässä pari viikkoa pienen karhunkierroksen,pari viikkoa ois vielä lomaa,sulla oli niitä vaihtoehtoja....lappi,norja,muu.....viimeinen tuntuu kiehtovalta.Asun lähellä Jyväskylää reitin varrella.Talon maalaus,kyllä painaa päälle,saisitkohan mut innostumaan.Täytin pyöreitä,olen kyllä hyvässä kunnossa,näille retkille.
- Nainen52v.
Heippa pojat! voisin ottaa molemmat mukaan, no ykkösvaihto mulla olis tietenkin Norjaan joko pohjoiseen tai vuonoille niitä maisemia jaksaa
kyllä ihailla, vaikka jo olen tänä kesänä siellä käynytkin joten Koppeli kyllä niitä taloja kerkeää maalaamaan myöhemminkin kesällä ei sitä lomaa kannata siihen tuhlata. Pakatkaa reput ja sitten menoksi
Terv. Nainen52v. - koppeli
Nainen52v. kirjoitti:
Heippa pojat! voisin ottaa molemmat mukaan, no ykkösvaihto mulla olis tietenkin Norjaan joko pohjoiseen tai vuonoille niitä maisemia jaksaa
kyllä ihailla, vaikka jo olen tänä kesänä siellä käynytkin joten Koppeli kyllä niitä taloja kerkeää maalaamaan myöhemminkin kesällä ei sitä lomaa kannata siihen tuhlata. Pakatkaa reput ja sitten menoksi
Terv. Nainen52v.NO, NO, Empä taida noin suureen porukkaan,ties kuinka suureksi paisuu ennenkuin lähtö on käsillä,
- Nainen52v.
koppeli kirjoitti:
NO, NO, Empä taida noin suureen porukkaan,ties kuinka suureksi paisuu ennenkuin lähtö on käsillä,
Hei Koppeli, no se oli vaan ehdotus eikä kyse ole mistään sexyseurasta jos sitä mietit vaan retkeilystä pohjoiseen, laita nyt ne pensselit naulaan ja kerro mikä sinua viehättää Pohjoisen reissulla,oletko kalamies vai vaeltaja vai jotain muuta ja millainen matka olisi sinulle mieleen.
- koppeli
koppelin koneen käyttökoodi.savotta@luukku.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000