onhan tää skorpioni eikä vaaka?:)
23.10??
8
1314
Vastaukset
- oikein loistava
esimerkki siitä että astrologia ei pidä paikkaansa.
Luulisi että sinä jo tähän ikään mennessä olisit oppinut tuntemaan itsesi ja persoonasi. Sen avulla saisit selville että kumpaan persoonallisuusryhmään kuulut, vaakoihin vai skorpioneihin.
Samalla sinun kysymyksesi on erinomainen esimerkki myös siitä että astrologia on pelkkää paskaa, jossa kaikki horoskooppimerkkien kuvaukset ovat täsmälleen samanlaista huttua, eivätkä eroa toisistaan millään tavalla.
Älä enää anna huijata itseäsi, vaan ala elää omaa elämääsi!- skorppp
Opettele lukemaan, urpo.
- vaan ihan
skorppp kirjoitti:
Opettele lukemaan, urpo.
yksinäsi lukemaan, minä sen taidon jo osaan - urpo.
- mimimimi
vaan ihan kirjoitti:
yksinäsi lukemaan, minä sen taidon jo osaan - urpo.
Tässä ei olekaan oikeastaan kyse lukutaidosta vaan luetun ymmärtämisestä.
- ymmärtäminen
mimimimi kirjoitti:
Tässä ei olekaan oikeastaan kyse lukutaidosta vaan luetun ymmärtämisestä.
kuuluu osana lukutaitoon ja sitä skorppp:ltä näyttää puuttuvan.
- mimimimi
ymmärtäminen kirjoitti:
kuuluu osana lukutaitoon ja sitä skorppp:ltä näyttää puuttuvan.
Ja minä kun lähinnä ajattelin, että tuolla ensimmäisellä vastaajalla se luetun ymmärtäminen on vähän hataralla pohjalla. Vaikka eihän sitä tiedä jos vaikka on skorpppillakin. Ja minulla.
- syntynyt
aamulla , olet vaaka ja jos iltapäivän jälkeen olet skorppari.
- nuori_johannes
Olenkohan ainut joka ymmärtää lukemansa suunnilleen näin: Kaurisneiti kyseli jonkun 23.10 syntyneen ihmisen merkkiä...
Exäni oli muuten kyseisenä pvänä syntynyt skorppari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410