Olin uimalaiturilla parin kilsan päässä kotoa ja tarkoitus oli päästää koira uimaan. Olin juuri irrottamassa talutushihnaa, kun se näki sorsa poikueen ja hyppäsi veteen ja samalla kiskaisi minutkin mukana. Oli aika noloa nousta rantaan litimärkänä, kun päällä oli farkut, farkkutakki, tennarit, alla alusvaatteet ja t-paita ja tietysti porukkaa rannalla noin kymmenkunta. Voi että, kun hävetti.
:tyttö82
vaatteet
7
2242
Vastaukset
- M28..
ei siinä muuten häpeämistä ole. märät vaatteet nuoren naisen päällä näyttää hyvältä. :)
- kastui
Putosin veneen ja laiturin väliin kun olin nousemassa veneestä rantaterassin laiturille, sain kyllä raikuvat aplodit kun kahlasin litimärkänä rantaan hienossa mekossani.
- kylpy
Ystävättäreni sai keväällä kylmän kylvyn kun ei uskonut varoitteluani ja kokeili jään kestävyyttä ja kastui kainaloita myöten.
- sitten
Oltiin menossa bileistä kaupungille ja käveltiin joenrannassa ja otin piloillani erään neitosen syliini ja kannoin rantakivelle ja olin heittävinäni veteen ja jotenkin jalkani lipesi ja pudottiin molemmat kaikki vaatteet päällä jokeen,neiti kiljui ja kiroili ja minä kiroilin ja muut ulvoivat naurusta.Tämä neitonen on nykyisin vaimoni.
- rassi885
Älä välitä. Essi (mun isosisko) niin seki hyppäs vaatteetpäällä veteen. Tai oikeestaan Hanne "tönäs" Essin veteen.
- vaatteissa
Minut on myös tönästy veteen kaikki vaatteet päällä ja jouduin olemaan märissä vaatteissa monta tuntia kun oli kotiin matkaa 45 km ja ei kuskimme suostunut lähtemään kesken illan viemään.
- vaatteet
Minut on kerran pudotettu veteen valkoiset caprit ja valkoinen pusero päällä jotka olivat lähes läpinäkyvät märkänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147864Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne906139Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322137Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222036Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961944- 391933
- 711682
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460