joo elikkäs ois tarkotus saada tota ohituskiihtyvyyttä mitsuun.ahtomittarilla vakio paineet 0.8bar.hukkista säätämällä saen nostettua 1bar ja samalla nostin syöttöjä.nyt jo tuntuu aivan eri peliltä mut nälkä kasvaa syödessä:D.kestäsköhän nostaa 1.2bar?noi pakopaineet vähän pelottaa......kokeilin ilman hukkista niin alta puolenkaasun mittari jo näytti 1.5bar.jotta kestäskö nostaa vai tyydynkö tohon?tarkotus vaan parantaa kiihtyvyyttä,ei siis mitään tykkiä.ja kyseessä siis aivan vakio peli,putkistoltaan,turboltaan yms.
mitsubishi galant td vm95
3
935
Vastaukset
- sivusta.
en tiedä onko galantissa sama välijäähdytin kuin pajerossa mutta jos on niin se ei pidemän päälle kestä 1,5 bar:n paineita.
- hgjghjgh
tuskin se montaa lähtöä kestää 1,5bar paineilla.
1,2bar ehkä muutaman kuukauden. jos ei vedätä pitkään.
Lämpiää ja sulaa... männät ja muut. öljyt kiehuu.- ja kestosta
Kyseisessä motissa kokemuksella 1,4 bar pitkällä vedolla tuotti 840 astetta pakolämpöä (paineesta en tiiä) . Tämän perusteella väitän että sen 1,2 uskaltaa pitää jatkuvasti ja kestää. 900 astetta alkaa olla ihan liikaa eikä tuo 840 enää kivaa tee. Isompaa turboo ja isompi nestepää ja sitten vasta liikutaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174