Heippa! Ajattelinpa kysyä, että mitä mieltä te ihmiset olette power metallista?
Mistä power bändeistä tykkäätte?
Mun mielestä power on sitä parasta musaa
Stratovarius, Sonata Arctica ja muut parhaita bändejä.
Power metal -faneja?
9
1434
Vastaukset
Stratovariushan on ainakin mitä loistavin bändi. Episode on yhtyeen paras albumi, ja samalla sen voidaan sanoa olevan suomalaisen heavy/metalin merkkiteoksia. Kyllähän ne muutkin levyt mitä olen kuullut toimivat, siis Dreamspace, Visions ja Stratovarius.
Kyllä kai Nightwishinkin voi laskea power metaliksi, joten mainitsen myös sen. Nightwishin paras levy on Oceanborn, ja siltä täytyy mainita The Pharaoh Sails To Orion, joka saa joka kuuntelukerralla kylmät väreet kulkemaan selkää pitkin.
Ei power metalissa yleensäkään ole mitään vikaa, kyllä se toimii siinä missä muukin (metalli)musiikki.- diapolos
Heavymetalperse ja Teräsbetoni menevät sellainen hymyn huulille tuovina pändeinä. Stratovarius ja sonata ovat paria poikkeusta huolimatta rasittavaa tilutusta. Sonatan Still loving you coveri on paras versio biisistä, ja muitakin huippuja Sonatalla kyllä.
Death ja Black ja Industrial ovat kyllä ne kuninkaat. Stratovariusta ja Sonataa tulee kuunneltua paljon automatkoilla, samoin Teräsbetonia. Viimeaikoina myös... uskaltaakohan tätä tällä palstalla tunnustaa... Ari Koivusta.
Kuuntelen musiikkia hyvin laidasta laitaan, enkä ole erityisesti jonkun lajin fanittaja, mutta vauhtia saa mielellään olla ja mureita kitarariffejä. Kaikkien aikojen paras metallibiisi on kuitenkin Bachin Toccata ja fuuga d-mollissa suurilla kirkkouruilla soitettuna.- Jantza
Kyllähän tuo on hyvää musiikkia. Ei vaan suomessa ole paljon näitä hyviä muita ku sonata ja stratovarius mutta ulkomailta tulee enemmän. :D Mut kyllähän tuota itse tulee kuunneltua lähes kaikkea metallia, mutta ei nu metallia :)
- Powerwolf
power metal on hyväntuulista ja pirteää musaa, ainakin suuri osa siitä. Itse kuuntelen monenlaista metallia mutta power on kärjessä. Suomesta tulee enemmänkin poweria joihin kannattaa tutustua kts.linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000448&posting=22000000027887691 - no joo
Itse en poweria jaksaa kauaa kuunnella, mutta tässä jotain bändejä:
Stratovarius
Sonata Arctica
Hammerfall
Dragonforce - boring
siinä ei ole mitään uutta
kaikki biisit samanlasia ja joku mies ulisee
strato sonata kaikki jo kuuneltu
siinöä ei ole munaa
sen sijaan aikoinaan iron maidenilta sai odotta aina jotain hyvää ja sitä tuli 80 luvul
nyt maiden on paskaa
ja jengi kuuntlee sitä 80 -luvun kamaa vaikka eletään 2008 ...- On se Death...
Death ja Black metallikin ihan samanlaista paskaa eivät tarjoo mitään uutta.
Kerroppa mitä uutta noista musatyyleistä saa?
Samaa helevetin örinää koko ajan.
Eikä biisin sanoista saa mitään selvää.
No toisaalta se on vain bändille hyvä ei tartte ajatella sanoituksia ollenkaan : ) - Anonyymi
Powerwolf?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612300En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101554
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751539Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151498Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061111
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999