On varmaan monia asioita, joista voimme vaihtaa mielipiteitä tässä siirtolapuutarha-asiassa.
Minun kotikaupungissani on neljä aluetta hyvin kaupungin läheisyydessä. Olen aika uusi harrastelija, mttua kovasti innostunut. Ostin hyvän vanhan mökin ja olen sitä innoissani vähän laitellut ja puutarha kukoistaa entisen omistajan jäljiltä. Itse yritän laittaa sitä minlkä ymmärrän. Kovasti on pitänyt kirjallisuuteen perehtyä, että vähänkään pääsisi kärryille.
On mahtavaa seurata kasvien elämää, kuunnella linnunlaulua ja olla ulkona. Vaihtoehtona olisi nököttää kerrostalon kuumuudessa.
Kiva juttu
rituliina
1
575
Vastaukset
- noome
Minulla on suuri haave joskus saada itselleni sellainen pieni mökki. Meidän bisnesskaupungissa ei vain tarjonta ole kovin hyvä, eli Alasenjärven rannalla ei mökkejä ole vapaana. Sinulle onnellisia "möyrintä" hetkijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402028