Myös kestää. (Jotenkin noin.) Eli siis pelkästään Hollywoodissä työskenteleviä on aika paljon julkkiksia ja sellaisia, jotka olivat jo lapsena.
Britney olisi voinut pari vuotta sitten perääntyä pois julkisuudesta ja muuttaa muualle, mutta ei tullut mieleen ja nyt sekoilee joka paikassa.
Tuo sanonta on kyllä osuva. Pitää myös itse sen kestää, koska se on "kirous" koska on julkkis eli jokainen tuntee sinut ja siinä on hyvät ja huonot puolet.
Jos ei kestä, niin miksi pitää jatkaa? Jos kestää ja haluaa todelle olla julkkis koko elämänsä, mutta hänen pitää olla varovaisempi kuin "tavikset"
Jos joku tekee virheen, niin saa myös paskaa päälle enemmän ja jos teet hyvän suorituksen, yrität parantaa oloja, niin sinusta pidetään idolina jne..
- Se joka leikkiin ryhtyy, niin pitää itse
1
196
Vastaukset
- mutta.....
luulen ettei Britney enää itsekään tiedä mitä haluaa. Ollako julkisuudessa vai ei? Itse olen fani henkeen ja vereen, eikä siihen vaikuta oli hän sitten käyttäytynyt kuvauksessa miten tahansa taikka se kuinka hirveitä kuvat ovat. Olen huolissani hänestä. Onkohan hänellä siis ihan oikeasti joku mielenterveyssairaus? Käyttäytyy ainakin niin, että näin todella voisi olla. Vai voisiko tämä olla taas joku julkisuuskikka? (En kyllä usko). Toivon että hän saisi itsensä koottua ja tulisi taas onnelliseksi, koska siltä hän ei todellakaan vaikuta. Varmaan lapset ovat ainoa asia, mikä pitää edes vähän hänet kuosissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1147407Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705931- 955084
- 524365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2234006
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 443745
- 552972
- 422467