Olen ajatellut kerätä luonnosta sellaisia mukulakiviä pikkuhiljaa. Mistähän niitä parhaiten löytää. Semmsoia pyöreähköja n 10 cm halkaisijaltaan. Joku sanoi että koskesta ?
Oon niitä aina jonkun pyöräntarakalla kuljettanut kotiin, mutta tienvirustoilta aika vähän löytyy. Ja maksaa en aio kivistä.
Ja vielä yks asia, joka mua vaivaa, että kasvaako kivet?
Luonnosta kiviä
7
3967
Vastaukset
- mielummin
kivet ennen kuin maksat niistä. No huh huh. Tiedäkkös että se on maa-ainevarkaus ku toisten mailta kiviä käyt noukkimassa ilman lupia...
Mikään ei ole ilmaista tänäpäivänä.- pikku-Hiljaa
Maa-ainevarkaus ! No heh heh ! Jos muutaman sievän kiven ojan laidalta noukkii pyörän koriin.
- ...totta!
pikku-Hiljaa kirjoitti:
Maa-ainevarkaus ! No heh heh ! Jos muutaman sievän kiven ojan laidalta noukkii pyörän koriin.
Niinpä! Ja entäs ne pikkuruiset kivet, jotka tarttuu kengänpohjiin ja kulkeutuvat kotiin! APUA, tuleeko poliisisetä ja sakottaa!! ;0)
- kysymässä
Käyppä kysymässä joltain soramontun sedältä, että saisitko soramontulta käydä muutamia kiviä hakemassa. (Soramonttu on siis sellainen paikka, jossa kaivetaan hiekkaa ja tehdään sepeliä yms.)
- edelliseen
Unohdin sanoa, että kivet EI kasva.
- ppapa
kuka muutta kaatoikka puutas0
kuka muutta kaato paikka puutarha
koksa ko - ei mia
moita koka sin oltte ja mita nut sinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266