onko vielä lentoja jäljellä bulgariaan viikonloppuna? mikä olis halvin?
bulgaariaan äkkiä!
5
934
Vastaukset
- joojoo kyllä
että olet lähdössä mafiaa rikastuttamaan !!! Naurettavaa kysellä täältä matkoja eikö matkanjärjestäjillä ole ihan omat sivunsa!!!Voi kun ihmiset oppisivat Bulgarian ja ennen kaikkea siel asuvien ihmisten epäaitouden yms...!!! Suomessa kaikki on sentää aitoa ja tääl saa hyvää palvelua!!!
- että.................
ei tarvis matkustella kenenkää tommosee p.... maaha kylvämää rahoja sinne tänne!!! Mikä kumma siinä Bulgariassa viehättää? Se on jotenki uskomattoman röyhkeillä ihmisillä varustettu maa,ku lapsi kerjää ja äiti toisel puolel katua kulkee parhaimmissaan!
- just niiihän se on
että................. kirjoitti:
ei tarvis matkustella kenenkää tommosee p.... maaha kylvämää rahoja sinne tänne!!! Mikä kumma siinä Bulgariassa viehättää? Se on jotenki uskomattoman röyhkeillä ihmisillä varustettu maa,ku lapsi kerjää ja äiti toisel puolel katua kulkee parhaimmissaan!
Jos joku haluaa mennä bulgariaan nii menkööt ite oon ainakin paikasta/paikallisista tykännyt ei mitään ongelmaa. Paikalliset töykeitä vai? kukahan tääl töykee on hä! Voisit lukea ensin Bulgarian kultuurista muutaman sanasen enneku tuut tänne pällistelemään, joidenki juttujen mukaan nainen ei saa näyttäytyä huonoissa vaatteissa. Suomesta löytyy noin 70% väestöstä töykeitä ihmisiä. Yleensäkkin mitä helvettiä teet Bulgaria palstalla Pilaamassa jonkun matkakuumeisen aloittamaa ketjua ku kerta maata vihaat nii paljon Idiootti.
- hehheeeehheeh....
just niiihän se on kirjoitti:
Jos joku haluaa mennä bulgariaan nii menkööt ite oon ainakin paikasta/paikallisista tykännyt ei mitään ongelmaa. Paikalliset töykeitä vai? kukahan tääl töykee on hä! Voisit lukea ensin Bulgarian kultuurista muutaman sanasen enneku tuut tänne pällistelemään, joidenki juttujen mukaan nainen ei saa näyttäytyä huonoissa vaatteissa. Suomesta löytyy noin 70% väestöstä töykeitä ihmisiä. Yleensäkkin mitä helvettiä teet Bulgaria palstalla Pilaamassa jonkun matkakuumeisen aloittamaa ketjua ku kerta maata vihaat nii paljon Idiootti.
Mua vain huvittaa tää Bulgarian ihannointi ja yleensä ulkomaitten,esim. että voi kun paikalliset ovat ihania ystävällisiä jne...Tiedätkö mikskä suomalaisista pidetään nii paljo,noku me ollaa nii rehellisen ystävällisiä,huom. rehellisen. Näin meitä on sitte hyvä huijata ja viilata linssiin ja me vaa lässytetään sitä kuinka siel (Bulgarias) on nii ystävällisiä ja mukavia...Sallikaa mun nauraa!!!
- nortti46
hehheeeehheeh.... kirjoitti:
Mua vain huvittaa tää Bulgarian ihannointi ja yleensä ulkomaitten,esim. että voi kun paikalliset ovat ihania ystävällisiä jne...Tiedätkö mikskä suomalaisista pidetään nii paljo,noku me ollaa nii rehellisen ystävällisiä,huom. rehellisen. Näin meitä on sitte hyvä huijata ja viilata linssiin ja me vaa lässytetään sitä kuinka siel (Bulgarias) on nii ystävällisiä ja mukavia...Sallikaa mun nauraa!!!
Oletan että kirjoitelmasi on provosointia, jos ei niin oletpa harvinaisen tyhmä tyyppi tai kännissä.
Olen kulkenut paljon Bulgariassa ja Kreikassa saarilla sekä mantereessa ja aijon vastakin kulkea. Onneksi sinä et siellä tule vastaan, Junttilasta kun et mihinkään lähde. Pysy vaan lähiöbaarissasi parantamassa mualimoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757