Ainoa ero näissä taitaa olla sisäteltassa. Onko sillä niin suurta käytännön merkitystä? Hintaeroa on melkoisesti, ulkoilukauppa.com:issa Tunnel II 169€ ja Alfa II 299€. Taidan päätyä tuohon halvempaan.
Halti XPD Tunnel 2 vai XPD Alfa 2?
3
2498
Vastaukset
- ainakin hyvä
Itselläni on xpd alfa 2 ollut käytössä n 3 vuotta ja en keksi mitään pahaa sanottavaa. Materiaalit on ollu hyviä ja monen kiinnityskohdan ansiosta teltta pysyy maassa kovallakin tuulella. Pysyy vaikka maata kallion päällä ei ole ollut paljoakaan. Naisimmeisenä olen joutunut hiukan kamppailemaan kaarien pystytyksessä (aluksi aina tuntuu, ettei telttakangas riitä millään) ja pitää myöntää, etten saisi ainakaan yksin telttaa pystyyn muutamassa minuutissa. Suuren plussan annan teltan heijastimille! Jos satut jostain löytämään niitä ensimmäisiä punaisia telttoja, niin sitä suosittelen enemmän kuin näitä nykyisiä vihreitä (maastoutuvat todella hyvin avoimellakin paikalla). Itse olisin halunnut ostaa sen punaisen mutta myöhästyin noin kuukaudella.
Tuosta toisesta minulla ei ole mitään kokemusta. Muistaakseni Retki-lehdessä oli telttavertailussa tuo teltta (lehden numeroa en muista, noin vuoden sisällä kuitenkin tullut) eikä muistaakseni saanut hääppösiä arvosteluja. Mutta etsi tuo lehti, älä luota minun muistiini =)- Erkka
Haluatko vaihtaa Alfa 2:sen punaiseen? :) Itse haluaisin nimeenomaan maastoutua monestakin syystä. Suomessa ei ehkä niin ole tarpeen, mutta esim. Espanjassa olis kiva olla piilossa, koska leiriytyminen on kiellettyä. infratuna(at)gmail.com
- Kokeiltu on viidesti
Tämä taitaa tulla myöhässä, mutta älä_helvetissä_osta Haltia. Vetoketjut, saumat eivätkä muoviosat kestä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058