Usein vaimooni turhautuneena ja pientä bottom-homosteluhimoa tunnistaessani itsessäni, olen mennyt autotalliin ja laittanut kortsun auton vetokoukun nupin päälle.
Sitten olen rasvannut anukseni kunnolla ja istunut koukun päälle. Tämä kaikki ovi lukossa ja radio päällä, ettei himokas korskuntani erotu ulos tallista.
Jösses, mikä nautinto, kun 50-millinen halkaisijaltaan oleva "terska" (vetokuula) plotkahtaa ensimmäisestä sulkijalihaksesta eteenpäin.
Siinä rynkytän kunnes mälli lentää. Ja se lentää!!
Vetokuulan halkaisija on juuri sopiva anatomialleni enkä koskaan tule hankkimaan autoa jossa ei olisi vetokoukkua vaikken peräkärryä omistakaan.
Autoalan tietäjänä olen muutenkin aivan huippuluokkaa.
Sen tietävät autopalstan kanssakeskustelijat.
Vetokoukku
-seurailija-
3
2141
Vastaukset
Minkä merkkinen auto? Mun miehellä on Corolla.
Määä. kirjoitti:
hyvä pätkä vaikka ei Coralla ollutkaan.
Suosittelemme
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417