olen kovin kiinnostunut ostamaan kuppausvälineet, mutta haluaisin vielä tietää niistä hieman enemmän. Siis kuinka kauan niitä tulee käyttää noin, että alkaa tuloksia tulee? Mulla ei ole kuin parissa paikassa tuota 1 asteen sellua, joten ei mitää kamalaa VIELÄ..olen normipainoinen, joten siitä ei ainakaan ole kyse..yhyy:(haluan eroon sellusta ja nyt ajattelin sitten koklaa tätä kuppausta kun sitä' niin kehutaan täällä..
kertokaas vielä kuinka usein sitä tulee käyttää, joka päivä koko loppu elämä????:D
kertokaas nyt te jotka jo kupanneet
3
1126
Vastaukset
- vähän lukea....
noita aiempia kirjoituksia tuolta alempaa... mut nyt vielä kerran eli kerran päivässä kupataan ja neljän viikon ajan ja jos haluu kauemmin niin voit kupata myös 5 tai 6 viikkoo, niin kuin haluat sen tehdä. aika paljon ihmiset kyselee näitä samoja asioita. moniin kysymyksiin selviää vastaukset kun vaan etsii tuolta aiemmista kirjoituksista... sori vaan...
- jojsooj
katselin muita viestejä, ja jäi silti epäselväksi, miten kauan tuota kuppausta tehdään. ja eikö tämä ole keskustelu palsta jossa kaikki saa kysyä mitä vaan....
- kysyy..
jojsooj kirjoitti:
katselin muita viestejä, ja jäi silti epäselväksi, miten kauan tuota kuppausta tehdään. ja eikö tämä ole keskustelu palsta jossa kaikki saa kysyä mitä vaan....
mut siis 4 viikkoo on minimi ja sit alkaa se ylläpitovaihe jossa kupataan kerta viikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306